Dag van ovulatie veel pijn, nu na 2 dagen nog wat kramp en stek gevoel onderbuik

<p>Hoi,</p><p> </p><p>ik heb op 7 april een ovulatie test gedaan en er kwam een lach poppetje. Die middag geklust en dag er na ook. Sinds die tijd wat last van opgeblazen gevoel, trekkend gevoel aan de zei kanten van me buik. beetje zeurend.</p><p>is dit een teken van bevruchting? </p><p>Nu testen heeft geen zin denk ik? </p><p>moet 16 april ongesteld worden zoals het in het appje staat. maar eisprong was ook 10 dagen laten dan in de app. </p>
 
Testen heeft zeker nog geen zin aangezien je pas net je ovulatie hebt gehad. Je menstruatie is gemiddeld 14 dagen na je ovulatie dus in dit geval dan niet de 16e maar op zn vroegst de 21e. Echt betrouwbaar testen is pas op je NOD of erna
 
Rond ovulatie kunnen die klachten wrl vaker voorkomen, heb je dat normaal nooit? Of is dit voor het eerst dat je ovulatietesten gebruikt? 
Sinds ik de ovulatietesten gebruikte voelde ik meer klachten als zonder. Je let er ook meer op
 
Ik heb idd voor het eerst ovulatie testen gedaan. 
 
ben vanaf januari gestopt met de pil. en dit is de eerste maand van proberen. 
Dit heb ik niet vaker gehad. wel er voor last van krampen en onderug maar niet er na zo als nu. 
idd misschien wel omdat ik nu oplet en het graag hoop. 
 
Ik heb precies hetzelfde! Donderdag een positieve ovulatietest. Vandaag 1dpo denk ik? Of zitten we al op 2dpo? Ik had gister nog lijmachtige afscheiding en wit. Vandaag niks meer. Wel wat krampjes hier en daar. Misschien letten we er juist te veel op. Wanneer ga je beginnen met testen? ?
 
sorry wat bedoel je met dpo? ? ik dacht eerst op 16 april want dan geeft de app aan dat ik ongesteld moet worden. maar zoals ze hier boven zeggen, eigenlijk word je pas on 2 weken na je eisprong. maar zoals ik elke maand vanaf januari kijk in de app ben ik wel altijd rond die tijd ongesteld geworden zoals het daar uitgerekend stond. dus twijfel heel erg.    En jij? 
 
Ik heb eerlijk gezegd alleen bij de eisprong afscheiding gehad. normaal heel veel last van maar nu helemaal niks. 
 
[quote quote=10547125]sorry wat bedoel je met dpo? ? ik dacht eerst op 16 april want dan geeft de app aan dat ik ongesteld moet worden. maar zoals ze hier boven zeggen, eigenlijk word je pas on 2 weken na je eisprong. maar zoals ik elke maand vanaf januari kijk in de app ben ik wel altijd rond die tijd ongesteld geworden zoals het daar uitgerekend stond. dus twijfel heel erg.    En jij? 
 
Ik heb eerlijk gezegd alleen bij de eisprong afscheiding gehad. normaal heel veel last van maar nu helemaal niks. [/quote]Dpo betekend days past ovulation. Als ik een positieve ovulatie heb dit geval op donderdag. Meestal 24/48 uur na de piek (ovulatietest). Dus in het ‘langste’ geval had ik gister m’n eisprong, dus vandaag ben ik 1 dpo. Jouw geval ook denk ik? Lopen we gelijk op! Wat leuk!

Heb je een regelmatige cyclus? Dit is de eerste maand dat je ovulatietesten gebruikt toch? Ik weet natuurlijk niet wat je luteale fase is, maar gok 14 dagen, aangezien je cyclus regelmatig is.

Nog last van andere symptomen? Ik heb vandaag ook wat krampjes. Hopen op een goed teken? ?
 
Je kan natuurlijk eerder testen, maar als je je eisprong later hebt gehad, dan heeft dat echt geen zin en is alleen maar zonde van je geld. Je app houdt namelijk geen rekening met dat je deze maand een latere eisprong hebt gehad, die gaat uit van het gemiddelde van je eerdere cycli. Dpo betekent aantal dagen na je eisprong. Gemiddeld heb je 14 dagen na je eisprong je menstruatie. Testen kan officieel 5-6 dagen voor je menstruatie, echter als je dan negatief test zegt het nog niet zoveel en kan alleen maar leiden tot onzekerheid. Want ook als je dan positief test, is er nog een kans dat het toch misgaat.
 
Terug
Bovenaan