Dag van ovulatie veel pijn, nu na 2 dagen nog wat kramp en stek gevoel onderbuik

Helaas heb ik geen antwoord voor je. Ik heb een paar dagen geleden een soortgelijke vraag gesteld, dus ik lees nu even mee :)
Ik heb dus vanaf een paar dagen voor de ovulatie last van krampen. Een paar dagen na de ovulatie weer en daarna af en aan, tot en met gisteren (6 dagen na ovulatie). Geen idee wat het was, dus kan je ook niet vertellen of het positief is...
 
Ik heb zo’n steken in m’n baarmoeder sinds een uur… kan dit een eventuele innesteling zijn? Ben pas 4 dagen na m’n eisprong ?
 
Hier ook spannend, vrijdag was lh piek hoog, heb pcos beeld dus vrijdag eerste gesprek bij fertiliteit gehad. Zou dag erop mogen starten met menstruatie opwekker maar in de middag belde ze met de mededeling dat er wss een eisprong aan komt n.a.v. bloed uitslag. Totaal niet verwacht dus t weekend aantal keer gezellig gehad. Nu dus ook 2 weken in afwachting. Als dit raak zou zijn (wat ik hoop ivm dat we dan geen traject in moeten) dan zou t super zijn maar durf t niet te hopen. Allemaal spannend dus en bij jullie ook zeg!!! Ben benieuwd hoe jullie testen zullen zijn
 
Ik heb gisteren (7dpo) getest, veel te vroeg natuurlijk. Uiteraard negatief. Echter toch niet bevorderlijk voor m'n stemming :-( Probeer me nu minimaal in te houden tot woensdag en dan mogelijk een early test. Zaterdag is pas mijn NOD..
 
[quote quote=10547563]Ik heb zo’n steken in m’n baarmoeder sinds een uur… kan dit een eventuele innesteling zijn? Ben pas 4 dagen na m’n eisprong ?[/quote]
ik had dat gisteren avond ook. steken aan de rechterkant, waar ik denk dat ook mijn eisprong was want had mega veel pijn aan die kant met de ovulatie test positief was. 
Ik heb gisteren een vroege test gedaan, ik weet dat het eigenlijk helemaal geen zin had maar was benieuwd haha. 
 
[quote quote=10547568]Ik heb gisteren (7dpo) getest, veel te vroeg natuurlijk. Uiteraard negatief. Echter toch niet bevorderlijk voor m’n stemming ? Probeer me nu minimaal in te houden tot woensdag en dan mogelijk een early test. Zaterdag is pas mijn NOD..[/quote]
jaa ik heb gisteren een vroege test gedaan, ook negatief. 
ik vind het heel lastig waneer is moet testen. op de app staat 16 april ongesteld moet worden, vaak klopt dat wel, nu ovulatie test gedaan maar lees dat je dan eigenlijk pas na 2 weken kan testen
 
Zoals eerder ook is gezegd, je app weet niet dat je deze maand een latere eisprong hebt gehad. Je kan natuurlijk testen op 16 april maar de kans is zeer groot dat de test dan negatief is, wat mogelijk alleen maar weer tot teleurstelling leidt. Je moet het uiteraard zelf weten maar ik zou het niet doen :). Gemiddeld is je menstruatie 14 dagen na je eisprong. Persoonlijk heb ik altijd gewacht tot mijn menstruatie en de keer dat mijn menstruatie uitbleef, bleek ik zwanger en had ik een overduidelijke test. Ik zie hier op het forum zoveel vrouwen zich gek maken met vage testen met tuurstreepjes die dan uiteindelijk toch ongesteld worden, dat mijn advies zou zijn om zo lang mogelijk te wachten met testen. Als je dat kan
 
Terug
Bovenaan