Dag van ovulatie veel pijn, nu na 2 dagen nog wat kramp en stek gevoel onderbuik

Ja denk dat we dan idd gelijk lopen! leuk hopen op allebei een positieve test. heb eigenlijk altijd idd wel een regelmatige. alleen afgelopen keer was ik 3 dagen later waardoor ik dacht oow zou het al terwijl we niet echt er op gelet hadden.  ik had gisteren een erg gespannene buik, zo van de zij kant maar onder buik. en nu af en toe wat steken ook in me onder buik en schaam bod. en een goede opgezette buik kan hem nauwelijks inhouden.
 
  waneer ga jij testen ?
 
[quote quote=10547136]Ja denk dat we dan idd gelijk lopen! leuk hopen op allebei een positieve test. heb eigenlijk altijd idd wel een regelmatige. alleen afgelopen keer was ik 3 dagen later waardoor ik dacht oow zou het al terwijl we niet echt er op gelet hadden.  ik had gisteren een erg gespannene buik, zo van de zij kant maar onder buik. en nu af en toe wat steken ook in me onder buik en schaam bod. en een goede opgezette buik kan hem nauwelijks inhouden.
 
  waneer ga jij testen ?[/quote]Die pijn herken ik! Die heb ik altijd vlak voor m’n eisprong. Ik denk dat ik begin te testen op 8/9 DPO. Dus ik denk volgende week zondag/maandag! Jij? ☺️
 
Misschien heel privé hoor, maar voel je ook wel eens aan je baarmoedermond? Daar zijn ook verschillende theorieën over lees ik nu haha
 
[quote quote=10547180]nee, nog nooit gedaan. jij ? 
 
wat zou je dan moeten voelen ?[/quote]Tijdens je vruchtbare periode zit ie hoog en staat ie open, naarmate je menstruatie nadert gaat hij lager zitten ☺️
 
Terug
Bovenaan