Dag van ovulatie veel pijn, nu na 2 dagen nog wat kramp en stek gevoel onderbuik

[quote quote=10547597]Zoals eerder ook is gezegd, je app weet niet dat je deze maand een latere eisprong hebt gehad. Je kan natuurlijk testen op 16 april maar de kans is zeer groot dat de test dan negatief is, wat mogelijk alleen maar weer tot teleurstelling leidt. Je moet het uiteraard zelf weten maar ik zou het niet doen :). Gemiddeld is je menstruatie 14 dagen na je eisprong. Persoonlijk heb ik altijd gewacht tot mijn menstruatie en de keer dat mijn menstruatie uitbleef, bleek ik zwanger en had ik een overduidelijke test. Ik zie hier op het forum zoveel vrouwen zich gek maken met vage testen met tuurstreepjes die dan uiteindelijk toch ongesteld worden, dat mijn advies zou zijn om zo lang mogelijk te wachten met testen. Als je dat kan[/quote]
jaa is helemaal waar! ik zit mezelf ook helemaal gek te maken. haha. ik denk er elke dag aan. hebben jullie dat ook? 
Hoe kom je die tijd door ?
 
Hi dames! Hoe is het t nu?

Ik heb sinds vandaag buikpijn.. ben 5 dpo. Maar ben weer wat down.. heb ik altijd een week voor m’n menstruatie.. dus denk dat r niet raar is. Of gebeurd dat vaker? ?
 
Ik weet niet of ik vrijdag za of zondag eisprong heb gehad. Een deze dagen denk ik.. gezien de LH piek vrijdag hoog was.
Zou dan in t weekend van 23 april menstrueren als ik m'n eisprong gehad heb. Off het is leuker nieuws.. maar dat durf ik haast niet te hopen. Heb toen ik stopte met de pil een 49 dagen cyclus gehad, toen wel steekjes gehad aan 1 kant en 2 weken later ongesteld. Toen 70 dagen cyclus met menstruatie maar dat was zonder eisprong volgens mij want had geen steken of niets en ook die bloeding kwam echt uit het niets (dat kan namelijk ook he, menstrueren zonder eisprong maar dat heet anders)
Hier nu wel een klejn beetje een gevoelige onderbuik en soms wat steekjes. Denk er wel veel aan of het zo zou zijn maar goed. Zo niet dan starten we met hormonen hierna dus zou een traject schelen ? hoe is het bij jullie?
 
[quote quote=10548068]Hi dames! Hoe is het t nu? Ik heb sinds vandaag buikpijn.. ben 5 dpo. Maar ben weer wat down.. heb ik altijd een week voor m’n menstruatie.. dus denk dat r niet raar is. Of gebeurd dat vaker? ?[/quote]
ik heb eigenlijk alle dag wel een beetje steken gehad. vandaag iets minder. maar voel me zo opgeblazen. ik denk ook dat het wel kan zijn omdat ik er nu mega op let op alles wat ik voel. 
Ik ben ook erg moe kan heel de dag slapen als ik zou willen, ook nergens zin in. 
 
[quote quote=10548082]Ik weet niet of ik vrijdag za of zondag eisprong heb gehad. Een deze dagen denk ik.. gezien de LH piek vrijdag hoog was.Zou dan in t weekend van 23 april menstrueren als ik m’n eisprong gehad heb. Off het is leuker nieuws.. maar dat durf ik haast niet te hopen. Heb toen ik stopte met de pil een 49 dagen cyclus gehad, toen wel steekjes gehad aan 1 kant en 2 weken later ongesteld. Toen 70 dagen cyclus met menstruatie maar dat was zonder eisprong volgens mij want had geen steken of niets en ook die bloeding kwam echt uit het niets (dat kan namelijk ook he, menstrueren zonder eisprong maar dat heet anders)Hier nu wel een klejn beetje een gevoelige onderbuik en soms wat steekjes. Denk er wel veel aan of het zo zou zijn maar goed. Zo niet dan starten we met hormonen hierna dus zou een traject schelen ? hoe is het bij jullie?[/quote]
dat zijn lange cyclussen! Zijn jullie al lang bezig omdat je gaat beginnen met hormonen misschien ?
 
@gebruikerNee niet lang, ben in november gestopt met de pil maar wist al snel dat ik pcos heb (de pcos die er ook bestaat nij vrouwen die slank zijn zoals ik) in maart is dit met een inwendige echo zo gebleken.Afgelopen week eerste gesprek gehad met gynaecoloog over eventueel traject. Hier is toen ook bloed geprikt. Zou eigenlijk dag erop starten met menstruatie opwekker als ik hier zwanger zou zijn. Maar ze belde met de mededeling dat mijn waardes hoog waren dus best gemeenschap zou hebben. Heb dus blijkbaar wel een eisprong maar dan heel weinig.. toevallig bij t bloed prikken een hoge waarde dus neem aan dat ik een eisprong heb gehad maar zullen t over 2 weken zien ?
 
[quote quote=10548218]@gebruikerNee niet lang, ben in november gestopt met de pil maar wist al snel dat ik pcos heb (de pcos die er ook bestaat nij vrouwen die slank zijn zoals ik) in maart is dit met een inwendige echo zo gebleken.Afgelopen week eerste gesprek gehad met gynaecoloog over eventueel traject. Hier is toen ook bloed geprikt. Zou eigenlijk dag erop starten met menstruatie opwekker als ik hier zwanger zou zijn. Maar ze belde met de mededeling dat mijn waardes hoog waren dus best gemeenschap zou hebben. Heb dus blijkbaar wel een eisprong maar dan heel weinig.. toevallig bij t bloed prikken een hoge waarde dus neem aan dat ik een eisprong heb gehad maar zullen t over 2 weken zien ?[/quote]
wat vervelend ! hopen dat het nu gelukt is! 
 
 
Ik heb sinds gisteren gevoelige borsten en vergrote tepels. 
Heb elke dag wel soort van gerommel gevoeld ik me onderbuik en nog. 
net een test gedaan, zo een die je 6 dagen eerder kan doen, maar negatief natuurlijk, morgen ochtend proberen met ochtend urine.
iemand anders daar ook last van ?
 
Terug
Bovenaan