dagboek voor bri

A

Anoniem

Guest
lieve allemaal,

jullie hebben vast al het nieuws gelezen dat onze bri ons gaat verlaten....voor een hele week!nou was ze bang dat ze zoveeeeel moest terug lezen dus hebben tobi en ik besloten een dagboek voor haar bij te houden...dus mochten er belangrijke gebeurtenissen zijn, zoals een zwangerschap een bezoek aan de HA/gyn toch ongi geworden, noem het maar op dan kan je het hieronder plaatsen als je graag wil dat bri het leest...(wat vooral erg belangrijk is, is dat je dit met een knipoog leest en niet denkt dat wij zulke vreselijk sentimentele mensen zijn hihi)
ik begin al wel vast

lieve bri,

het is al 1,5 uur geleden dat je de stekker uit de computer trok...en het is al zo stil op de chat...snik snik, en die stilte zal blijven tot in ieder geval 4 januari en misschien zelfs langer!!!meid ik hoop dat het goed met je gaat en je morgen goed verhuisdozen tilt over de drempel van jullie nieuwe huis!

liefs leetje 1981 (en tobi natuurlijk)

oh jee ben ook nog in een flauwe bui

oh ja en belangrijk....deze blz. moet elke dag op blz.1 blijven staan!

ik ben zo slim om eerst deze neer te zetten en daarna op anderen te reageren dus even weer bovenaan zetten

liefs leetje 1981

hey leetje wat super lief van jullie dat jullie dat voor haar doen!!!
denk dat mijn nieuws niet zo boeiend is maar ik ben na 5 maanden eindelijk ongesteld geworden...ff dat jullie het weten hihi...
nou hoop dat er nog meer leuke reactie geplaatst worden ...
liefs lonneke

(staat ie ook weer bovenaan!)

He bri!!!

Nou ik weet niet hoe het daar bij jou was?!?!
Maar hier was het lekker wit!!
Is alles nog heel overgekomen vandaag??

Ik heb het ook wel weer overleeft!!

Pfff je bent pas 1 dag weg!!
En het is nu al stil op de chat!!

Kom maar snel weer terug!!!

Liefs Alma

hoi bri,

het is nu zaterdag en als het goed is heb je gister de gyn gebeld!ben erg benieuwd wat die heeft gezegd en of je al met clomid bent begonnen...of ondertussen misschien toch ongi geworden...
ik heb net 2 dagen heeeel erg buikpijn gehad en soort ongi pijn, maakte me eerst zorgen, maar vanochtend was mijn temp iets gezakt dus waarschijnlijk krijg ik vandaag mijn eisprong!ik hoop dat dat het is, mijn buikpijn is wel wat gezakt...
dus misschien word ik nog wel net in 2005 bevrucht hihi

jullie zitten nu in jullie nieuwe huisje, ben benieuwd hoe jen het vindt in haar nieuwe kamertje!een heel gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar gewenst!!!

liefs leetje 1981

p.s ik zit op dag 11....dus zou wel een vroeg eitje zijn....

hoi hoi

nou meid hoe was jullie eerste nacht in jullie nieuwe huis!?!?
ik hoop dat het geweldig was!!!!!!

gisteren lekker sneeuwballen wezen gooien en met de buurkinderen gaan sleeen, leuk hoor die sneeuw, alleen konden we niet meer naar de bruiloft in almelo... te slecht weer en het werd ons ontraden om te gaan.....
s ochtends al vroeg op om toch nog naar de verjaardag van het zusje van tonnie te kunnen gaan, om 08.15 al in de auto en om 14.30 terug.....

vandaag voel ik me depri en word overal geirriteerd om, kan niets hebben en voel me erg moe......niet echt leuk....ben af en toe echt heel boos en soms erg bang en onzeker  ( moet ik maar niet doen niet goed voor het ongeboren kindje)

pff en vanavond nog oud en nieuw vieren bij vrienden en dan wil ik ook niet zielig gaan doen, dus we gaan vrolijk verder, want ik vind het altijd wel erg gezellig.....dus hoofd omhoog borst naar voeren en go with the flow!!!!...
morgen ook weer vroeg op om weer 1,45 uur naar mijn ouders te rijden en naar de ouders van tonnie om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen.. de dag erna doe ik maar lekker rustig aan denk ik...

wat een geklaag.... vrolijk bericht typ ik ook niet.... sorry......,..

nou dan ga ik nu maar even wat anders schrijven, hoe is het in het huisje , alles al een beetje op zijn plek? maak maar gauw foto's want ik ben benieuwd.....hoe jullie paleisje eruit ziet, vast wel mooi.

en inderdaad heb je de gyn al gebeld en ben je ondertussen al ongi geworden ?

we horen het wel.

meid tot heel gauw en ik wens je alle goeds toe voor 2006

liefs tobi

haai bri,

het is nu 1 januari alweer!
heb je een leuk oud en nieuw gehad?

ik dacht dat ik gister mijn ei zou hebben, maar mijn temp was nog laag vanochtend dus hij is nog niet geweest, ik zit ook nog maar op dag eeeuh 12 of was het nou 13? even rekenen hoor...nee dag 12...dus het is niet vreemd dat die nog niet is geweest!
mijn temp was aldoor 36,4 en nu 2 dagen 36,2 dus ben benieuwd wanneer die omhoog schiet!

ik had idols opgenomen gister...ja ik weet het te erg voor woorden haha maar nou was de finale niet opgenomen...helaas...en ineens zag ik op de videoband een documentaire over de groei van de baby tijdens de zwangerschap!(the womp ofzo volgens mij)echt heel apart, want ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb opgenomen, misschien een teken?haha maar ooooh wat mooi om te zien en zo bijzonder!
het kriebelt wel weer extra  erg hoor!

nou meid tot spreeks

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan