Dagelijks kletsen

Misschien is het leuk om hier dagelijks lekker te kunnen kletsen over alles en nog wat!
Ik weet niet of dit wat is hoor......ik hoor het wel !

Groetjes Danielle

Lijkt me leuk! Ik ben voorlopig nog wel even thuis, ik heb nog 2 weken zwangerschapsverlof en daarna nog 6 weken zomervakantie (ik werk in het basisonderwijs.)
Dus het zou in principe moeten lukken om even te kletsen elke dag, als Umut het toestaat natuurlijk. Ons hele programma en ritme  is afhankelijk van hem. Groetjes Anneke

Een goeiemorgen!

Ik probeer ook elke dag ff wat te schrijven hoor, maar idd is het helemaal afhankelijk hoe het hier thuis loopt! Nu met de 2de erbij is het toch wel druk hoor... en je kan niet zomaar ff de deur uit dus zit veel tussen de 4 muren hier thuis.Dus dan is de pc een uitkomst!  

Maar anneke wat heb je dan nog lekker lang vrij zeg... dat is het voordeel van het onderwijs he !

Felicity heeft weer heelijk geslapen vannacht..van 11 uur tot kwart over 6!
Overdag heeft ze nog veel   last van krampjes en haar ontlasting is ook nog eens hard ..is echt zo zielig! Ik ben al een paar weken aan andere voeding (friso comfort) maar voor mijn gevoel helpt het niet!

Mijn zoontje is nu vanav vanmorgen heel verkouden en heeft pijn in zijn buik! Ik hoop niet dat de kleine meid nu ook verkouden word!

Nou ik ga ff wat strijk doen ...want ja dat blijft ook allemaal maar liggen!
Fijne dag !

Groetjes Danielle mv
Jason 01-07-04
Felicity 23-05-07

quote: Zazetje27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2007 10:17:24'));

Een goeiemorgen!

Ik probeer ook elke dag ff wat te schrijven hoor, maar idd is het helemaal afhankelijk hoe het hier thuis loopt! Nu met de 2de erbij is het toch wel druk hoor... en je kan niet zomaar ff de deur uit dus zit veel tussen de 4 muren hier thuis.Dus dan is de pc een uitkomst!  

Maar anneke wat heb je dan nog lekker lang vrij zeg... dat is het voordeel van het onderwijs he !

Felicity heeft weer heelijk geslapen vannacht..van 11 uur tot kwart over 6!
Overdag heeft ze nog veel   last van krampjes en haar ontlasting is ook nog eens hard ..is echt zo zielig! Ik ben al een paar weken aan andere voeding (friso comfort) maar voor mijn gevoel helpt het niet!

Mijn zoontje is nu vanav vanmorgen heel verkouden en heeft pijn in zijn buik! Ik hoop niet dat de kleine meid nu ook verkouden word!

Nou ik ga ff wat strijk doen ...want ja dat blijft ook allemaal maar liggen!
Fijne dag !

Groetjes Danielle mv
Jason 01-07-04
Felicity 23-05-07

Hoi Danielle,

Feline slaapt meestal van 12 uur tot 5 uur en soms zelfs half 7!!! Het is inderdaad wennen, Feline is ons eerste kindje, maar ik merk al dat als zij overdag wakker is ik nergens aan toe kom.
Boodschappen moet ik ook nog doen, maar dat ga ik lekker doen als mijn man thuis is, want met dit weer en dan met die maxi cosi etteren, nee dat werkt niet hahaha

Effies over het probleem met de ontlasting;

Feline had ook zo'n last (overschakeling van borstvoeding naar flesvoeding binnen 2 dagen). Ik heb toen ook nog de overschakeling gemaakt van hpoallergeen naar gewone friso voeding.
Nu had ze groene keutel ontlasting. Ik had effies de dokter gebeld gisteren en ik mocht haar een laxeermiddel geven (effies de naam kwijt). Ik wilde er vandaag mee beginnen, maar gisterenavond heeft ze zichzelf helemaal leeggepoept (ze was een beetje vastgelopen.

Ik kreeg een goede tip van een vriendin wiens moeder kraamhulp is: Gewoon iets meer water bij de voeding doen (ik doe ipv 150 en 5 scheppen, 160 en 5 scheppen) En sowieso schijnt het 2 a 3 weken te duren eer je kindje aan de nieuwe voeding gewend is. De dokter vond ik toch iets te snel naar laxeer grijpen.
Je moet overigens niet te veel water geven of tussendoor water geven, want dan krijgt de kleine te weinig voeding binnen.

Ik hoop dat je wat aan de tip hebt, als je het toch niet vertrouwd zou ik gewoon je huisarts bellen.

jij ook een fijne dag!!

groetjes Mariska
mv Feline 26 mei 2007

Hoi meiden,

Daniëlle, beterschap met je zoontje, ik hoop dat het meevalt.
Vervelend van die ontlasting zeg. Niet leuk voor de kleintjes.
Umut krijgt borstvoeding, dan heb je er minder last van denk ik.
Hij heeft trouwens wel krampjes gehad, maar dat wordt nu al een stuk minder.
Ons mannetje was vandaag erg rustig, veel geslapen en heeft nu al 2 nachten doorgeslapen. Maar soms lukt dat ook weer niet hoor!
Hoe gaat dat bij jullie?
Nou, de groetjes en hopelijk tot morgen.
Dan gaan we mijn school bezoeken, alle kinderen willen Umut graag zien. Ben benieuwd hoe hij hierop reageert.
Groetjes Anneke

Hoi Anneke,

Het ging bij Feline ook beter met borstvoeding, maar helaas ging dat niet meer.

Wat leuk dat je je school gaat bezoeken, is altijd leuk om te pronken met je kindje.
Ik merk dat ik apetrots achter de kinderwagen loop, af en toe vind ik mezelf wel een beetje erg daarin hahaha. Maar ja we zijn zo blij en gelukkig met haar.

Feline heeft trouwens gisteren om 00.30 de laatste fles gehad en   kwam vanmorgen pas weer om 7.00. Was erg lekker zo'n lange nacht. En nu ligt ze weer te slapen. Dus ik maak er gebruik van door even op het forum te kijken, mijn hyves te doen en ga zo lekker douchen. Krijg visite om 10.00, dus dan moet ik wel klaar zijn...
En proberen (als het weer goed blijft) om bij Hema mijn foto's op te halen!!

groetjes Mariska

ps hebben de anderen nog plannen voor vandaag?

He meiden,

Nou mariska dan heb je idd een lekkere nacht gehad! Dat kan af en toe voor je zelf ook wonderen doen... hier heeft de kleine meid gister om 10 uur al laaste voeding gehad en ze kwam om kwart over 4 weer voor de volgende voeding.
Lijkt me ook heerlijk als ze doorslapen, want ik heb zelf ook echt mijn slaap nodig en soms moet ik echt ff eerder gaan slapen om zo een beetje bij te tanken!

Nou mariska ik heb gister je tip opgevolgd en heb ipv 120, 130 water in de fles gedaan en dan voeding voor 120! Hoeveel voeding krijgt Feline nu? Ik moet morgen naar CB dus ben dan ook erg benieuwd hoeveel ze weegt en of ze nog genoeg voeding krijgt.
En ik heb gister ook druppels van VSM gehaald voor harde ontlasting het heet Kindicol druppels. Hoop dat het werkt....

Ja leuk is dat anneke dat je naar je school gaat! En kinderen vinden zo'n kleine altijd geweldig. Geef je zelf les?
Ik ga eerdaags ook ff naar mijn werk..fff showen  

Nou vandaag niet veel in de planning, ik zie wel hoe de dag loopt.
Jason ligt nog te slapen, normaal slaapt hij nooit zo lang dus toch een teken dat ie niet lekker is! Dus die vertroetelen we vandaag maar!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan