Dagelijks kletsen

Goedemorgen allemaal,

Onzettend bedankt voor jullie berichtjes! Doet me echt goed als ik op dit forum kom en ik jullie lieve woorden lees.

Doorslapen doet Jade helaas nog niet echt. Zo rond 3 uur komt ze  nog voor een flesje en dan  tegen 9.00 uur 's ochtends. Ik ga de komende dagen goed bijhouden wanneer ze drinkt en  hoeveel in de hoop dat ik een beetje kan gaan schuiven met de tijden.

Ook is ze nu een beetje aan het rommelen met de fles.  Sinds 2 dagen spuugt ze af en toe. Eerst gaf ze alleen  wel eens een mondje terug, maar vanochtend kon ik haar meteen helemaal verschonen.

Vrijdag  ben ik met Jade voor het eerst op een verjaardag geweest. Ze ging  van hand tot hand. En zoals ik bij veel van jullie lees, was ze  toch  een beetje van slag daarna. Maar uiteindelijk is ze lekker gaan slapen in  de kinderwagenbak op het bed van mijn tante. Ik  kon toen gezellig van  het feestje genieten. Ik hoop dat ze straks een kind wordt die overal  kan slapen; lijkt me heerlijk  

Happy: Hoe gaat het nu met Roy? Huilt hij nog zo veel? Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje wanhopig van wordt.

Ik ga mijn meisje in bad doen.

liefs Diana

Hallo meiden,

Ik denk haal deze topic maar weer even naar boven. Hoe gaat het nu met de kinders? Hier gaat het wel lekker, Jesse zit volgens mij in z'n tweede groeisprongetje, want hij is soms verschrikkelijk van slag....over het algemeen eet hij heel goed, alleen nu ineens wat minder! Tot grote ergenis van mij natuurlijk! Maar goed, morgen mogen we weer naar het CB, krijgt hij z'n eerste prikjes, ik ga duimen voor hem dat het allemaal meevalt. Ik weet nu hoe zwaar hij is, maar ben erg nieuwsgierig naar z'n lengte, want volgens mij is hij goed gegroeit ineens.

En ik moet Diana bedanken...volgens mij kwam zij met de tip om de laatste fles om 23.30 te geven...als extra fles....nou hij was maar 1 nacht extra! De volgende ochtend van kwart voor 6 tot 7 laten huilen...wel getroost natuurlijk. De volgende dag zat hij weer op 5 flessen, toen werd hij wakker om kwart over 6. Weer tot 7 uur laten huilen. En gisteren kwam hij netjes om 7 uur en vandaag zelfs om half 8!!! Dus THANKS voor de tip, het heeft hier gewerkt! En nu zitten we dan eindelijk in een ritme!! Heerlijk...elke dag hetzelfde, en elke dag op dezelfde tijdstippen slapen!! Zo kan ik er nu ook wat mee!

Nou dames, geniet lekker van het weer komend weekend, ze zullen wel weer van slag raken....van de 18 graden naar de 30 graden in 3 dagen!!

Groetjes
Angel

Hi Angel,

Weet niet meer of die tip van mij kwam , maar dat ie werkt ben ik zelf ook achter. Weken lopen rommelen met de nachtvoeding. Gisteren was ze ineens de hele dag ontzettend wakker met een hazeslaapje hier en daar. Om 23:45 uur heb ik haar wakker moeten maken voor de voeding. Kreeg er met moeite 80 cc naar binnen. Ze viel als een blok in slaap en ik ook  Vanochtend hoorde ik om 7.00 uur wat gepruttel. Ze had doorgeslapen en ik heb voor het eerst in maanden ook bijna 7 uur liggen pitten. Wat een heerlijkheid zeg!

Ex was gisteren hier en ik heb met hem een stevig gesprek gehad over de toekomst. Hij heeft werkelijk aan niets gedacht. Had ook niet bedacht dat het financieel erg zwaar voor me zou worden. Gelukkig kan ik op mijn werk voor 32 ipv 24 uur terugkomen en willen mijn ouders die extra dag voor haar zorgen.

Jade is toch van slag als hij er is. Het stomme is dat hij zijn eigen kind niet kent. Als ze begint te gapen en in haar oogjes wrijft dan leg ik haar linea recta in bed. Hij niet, blijft met haar spelen en snapt dan niet waarom ze huilt. Ik zag gisteren Jade ook voor het eerst chagrijnig. Kon bijna geen lachje vanaf. Gelukkig kreeg ik vanochtend al weer een lach van oor tot oor en zat ze lekker tegen me te kletsen.

Vanmiddag komen 2 collega's langs, erg gezellig. En ik hoop dat we dit weekend nu eindelijk eens echt zomerweer krijgen

Hoop dat het met alle mama's en de kleintjes goed gaat!

liefs Diana

Hoi Diana,

Nou hier gaat de laatste voeding nog steeds niet geweldig, maar hij slaapt er wel op door, meestal redden we 115cc. Maar gisteren was meneer voor het eerst vanzelf wakker geworden, dus het begint een beetje door te dringen tot hem!

En jeetje wat een gedoe met je ex!! En tja mijn man doet ook nog niet veel en doet het ook heel anders dan ik. Overdag ben ik wat makkelijker, maar ik probeer er wel regelmaat in de houden....na de ochtendvoeding wakker...spelen, en eventueel naar bed of in de box. Maar na de voeding van half 12, gaat meneer z'n bed in en slaapt dan ook rustig 2 tot 3 uurtjes, mijn  man vergeet dat dus, hem in bed te leggen. Na de late middagvoeding, blijft meneer meestal 4 uurtjes wakker, inclusief 1 uur lang brullen!! En daarna badje, eten en naar bed. Dus er zit hier nu een heel goed ritme in en ik merk dat m'n ventje er heel blij mee is! Nou moet het alleen nog tot mijn man doordringen dat het goed voor die kleine is.

Een uitzondering daar gelaten natuurlijk, want ik neem hem dus wel mee op visite als ik 's avonds de deur uitga, maar dan slaapt hij in de kinderwagenbak.

Vandaag heeft meneer z'n eerste prikjes gehad, en ik moet zeggen hij is er nogal koel onder, op dit moment is meneer 50cm omhoog gekropen in z'n bed en als een blok in slaap gevallen  met een knuffeltje op z'n hoofd....nou even opzij gelegd en meneer onder de dekens gelegd....en nu kijken tot hoe lang hij slaapt en of hij straks zin heeft om te eten....maar ben trots op hem, dat hij zo rustig gereageerd heeft!

Nou meiden allemaal een fijn weekend....en Diana, ik hoop dat je ex binnenkort ook inziet, dat rust en regelmaat juist goed voor Jade is!

Groetjes
Angel

hallo allemaal,
hier ben ik eindelijk weer! ik was deze topic kwijt, kon het nergens meer vinden. zo meteen maar goed opschrijven:)
hier gaat nog steeds alles goed. we zijn vorige week op vakantie geweest naar oostenrijk en dat ging echt supergoed. ze heeft in de auto alleen maar geslapen tot aan haar voeding. daarna zijn we er wel een uur uitgeweest en toen weer verder gereden. we hebben het ook in twee dagen gedaan, ook wel fijn voor ons zelf!
2 weken terug mocht demi voor het eerst naar het CB en daar was ze 6 cm gegroeid en een kilo aangekomen! echt een lekkere meid met van die leuke elastiekjes rond haar knietjes en polsjes!
ze slaapt ook nog steeds erg veel, ik heb er nog geen 1 nacht uitgehoeven voor haar! ze slaapt en eet. ze is echt een vrolijk kind, als ze wakker is lacht ze alleen maar.
ik las van zazetje meen ik dat haat baby een voorkeurshouding heeft. dat heeft demi ook. ik heb van alles geprobeerd maar ze draait gewoon haar hoofdje weer in haar goede richting. zolang het er niet raar uitziet vind ik et wel goed toch??

ik ben afgelopen week enorm wezen shoppen voor mezelf!! heerlijk was dat.
nou moet ik eerlijk zeggen dat het vooral leuk was omdat ik 5 kilo lichter ben als voor de zwangerschap. en ik heb er niks voor hoeven doen alleen maar heel misselijk wezen in de zwangerschap:( maar nu achteraf heeft het dan toch iets opgeleverd.
ik heb wel veel striae op mijn buik, hebben julie dat ook? gelukkig niet op mijn borsten of benen maar toch...
nou dat was weer een heel verhaal.
iedereen een fijn weekend en weer s6 met de kleintjes, fam. enz.

groetjes martine

Terug
Bovenaan