Hallo allemaal!
Jesse is vandaag weer een beetje van slag....maar goed, nu maar hopen dat hij zich een beetje rustig houdt. Gisteren heeft hij heel veel geslapen en de dag ervoor heeft hij alle harten gestolen op een verjaardag, dus dat is wel weer leuk...hij is toen in zoveel handen geweest, dan hij van de schrik maar tot half 7 door had geslapen, terwijl hij z'n laatste voeding om 21.30 had gekregen....maar pech voor mama, vannacht kwam hij gewoon om half 5 weer!! Grrr...ik hoop echt dat hij eens gaat schuiven met z'n tijd....en de tips die ik van andere mama's heb gekregen om hem wakker te maken, werken dus niet. Hij drinkt z'n fles leeg en komt twee uur later gewoon weer voor de volgende fles...of word om half 5 gewoon weer wakker. Ik laat het hem zelf nog maar regelen hoor....het is even niet anders.
Verders is hij morgen 8 weken en dus al bijna 2 maanden, ik vind de tijd voorbij gevlogen en ik geniet nog steeds elke dag van m'n hummeltje....hij weegt inmiddels 3530 gram.
Volgende week vrijdag hoop ik dat hij 4000 gram is op het CB, dan valt hij namelijk weer in de groeicurve, nu zit hij er nog onder....dus ben m'n best aan het doen. En die dag krijgt hij ook z'n eerste prikjes....brrr ik haat naalden, dus het word denk ik heel moeilijk voor me dat ze in m'n kleine man gaan prikken....en ik hoop dat hij er niet zo door van slag is. De hielprikjes reageerde hij niet op, dus ben benieuwd nu!
Op dit moment ligt m'n mannetje in z'n bed te mekkeren....hij ligt veel liever bij mij, maar dat zijn we nu heel erg aan het afleren!!! Dus hup zoveel mogelijk in je bed overdag...ik voel me er wel schuldig over hoor, ik heb zoiets van...ik dump m'n kind steeds...maar goed iedereen zegt dat het goed voor hem is...dus doe m'n best nu!
Ben ook hard bezig z'n voorkeursligging af te leren...elke avond als hij in slaap valt zit ik een half uur aan z'n bed, z'n hoofdje tegen te houden....zodat hij zeker 2 uurtjes op de andere kant blijft liggen...het lukt me al aardig en meneer beweegt nu zelf ook steeds meer de andere kant op, nou hopen dat hij er een mooi hoofdje van krijgt!
Nou meiden...wens jullie allemaal een fijne dag!
Groetjes
Angel