Dagritme baby 10 maanden

Ik volg dit topic nog even omdat het verhaal van prilgeluk en linnie hoor ook allemaal speelt! Huilbaby idd niet meer, maar wel snel ontevreden en dat gejammer dat kan ik ook niet uitstaan hoor als dat dagen achter elkaar is. Hier is ook de sprong heel erg merkbaar + 2 boventanden. Alle eet momenten gaan goed op het avond eten na dat verdomt ze al 2 maanden. Echt alles geprobeerd en inmiddels ten einde raad. Ach alles is een fase...... 
wel van de maagzuur remmers af! Dat zullen we maar als positief zien:)

Prilgelukseptember ik snap dat je de ziektewet bent ingegaan. Als het met je kind niet goed gaat + slechte nachten dan is het lastig vol te houden. Ik zat ook op het randje hoor. En inderdaad fulltime thuisblijven zou ik ook echt niet kunnen. Ik ben een betere moeder als ik af en toe mag gaan werken. 

Annemoontje ik heb jouw verhaal ook een beetje gevolgd in het september topic. Jullie hadden ook heftige reflux toch met als gevolg een slokdarm die zo kapot was dat het bloed uit haar mondje kwam? Wij hebben dat ook gehad en 2 ziekenhuis opnames gehad. Heftig is dat he?!
Wat fijn dat jullie nu zijn gestopt met de medicatie. Wij hebben dat ook geprobeerd, maar was toch nog te vroeg.

Ik werd ook moedeloos van dat jammeren, snap goed dat je er gek van wordt.
Ik ben erg aan de slag gegaan om hem te 'leren' alleen te kunnen spelen met af en toe flink huilen tot gevolg. Ik had het idee dat hij maar al te goed wist dat ik hem zou pakken als hij begon te huilen, maar dat bewust niet meer gedaan totdat hij stil was.
Vond dat zo moeilijk omdat ik al die tijd daarvoor rond liep met een huilende baby en dat het voor mij een gewoonte was geworden om te gaan dragen/lopen bij huilen.
Nu hij weet dat ik hem niet meer oppak bij ieder huiltje/piepje gaat dat jammeren ook beter.
Veel vriendinnen van mij hebben het afgelopen jaar kinderen gekregen en dat zijn allemaal voorbeeldkindjes die nooit huilen, zelf in slaap vallen, lange slaapjes doen en overal slapen waar ze ook maar zijn. Hoewel ik hun dat ontzettend gun kan ik ook wel 's ontzettend jaloers zijn en kan ik dan ook enorm twijfelen aan mezelf. Voordat ik moeder werd was ik heel relaxed en veerkrachtig. Nu ben ik krampachtig en bang om weer terug te vallen in een slecht ritme en veel huilen. Wat kan een huilbaby een mens veranderen. Toch zou ik precies hetzelfde kind willen als wat we nu hebben, want ik ben dol op hem en kan en wil niet meer zonder. Hij is goed zoals hij is

Linnie de overeenkomsten zijn groot merk ik! Ook hier veel baby's in de vriendenkring. Allemaal heerlijk slapende, vrolijke kindjes. De moeders die dan tegen me zeggen: 'Je moet t loslaten. Ik heb nog nooit een boek gelezen over slaap en hier gaat het prima. Je focust teveel.' Maar zij hebben een slapende baby sinds de geboorte. Ze hebben geen idee waar ze het over hebben. 
Ook ik was de nuchterheid zelve. Een sterke vrouw, spontaan, veerkrachtig. Nu ben ik emotioneel en soms zelfs labiel zo voelt het. Gek he. Wat trauma met een mens kan doen. Ben wel altijd al een perfectionist geweest, dat helpt me nu niet haha. 
Ik heb aan dit forum wel veel steun. Er is vorig jaar een appgroepje ontstaan en met een aantal meiden heb ik dagelijks contact. Ook zij er ervaren de nodige stugger. Dat helpt zo ontzettend. Hebben laatst ook met elkaar afgesproken met de baby's, fijn om vriendinnen te hebben die je echt begrijpen. 

linnie: dat klopt inderdaad met het bloed spugen, maar de neocate 50% en 50% koemelk bleek voor haar de uitkomst inclusief dan de nexium. Wij hebben het ook 1 x geprobeerd toen zei de arts ja gewoon stoppen, maar dat ging niet? Toen helemaal afgebouwd in 3 weken en nu lukt het dus wel. 

Dat jammeren snap ik. Snachts ga ik er denk ik ook te snel heen, maar dan denk ik als ik er snel heen loop heb ik het maar gehad kan ik verder slapen. 

Jullie zijn toppers! En degene die dit niet mee maken zullen het nooit begrijpen. Daar ben ik wel achter gekomen. Zeggen allemaal ja ik snap het, maar niemand weet hoe het is. Onze dochter slaapt niet in de auto, kinderwagen, draagzak, bij ons in bed, op de borst, maar nee alleen in haar bed wilt ze dat. Dus geen flexibiliteit zullen we maar zeggen. Wakker tijd blijft nog steeds 2 uur dus ja? Als je op pad wilt ben je totaal niet flexibel. Ach toch grappig dat je dan alsnog denkt ik had er voor geen goud willen missen!!

Fijn Prilgelukseptember dat je zoveel steun haalt uit het forum en er zelfs nieuwe vriendinnen door hebt bijgekregen.
We hebben veel overeenkomsten met zijn 3e. 
Zo zie je maar weer het gaat niet overal even makkelijk!

Terug
Bovenaan