dagritme dochter van bijna 9 maanden

Het was niet de bedoeling om iemand de les te lezen en belerend over te komen! En al helemaal niet om iemand kromme tenen te bezorgen. Ik wilde alleen duidelijk maken dat er hele gekke dingen kunnen gebeuren in een hele korte tijd! Inderdaad ieder moet doen wat bij hem of haar past en dat geld ook voor reacties geven op berichten toch...!

Groetjes corine
 
Als je kindje rustig ligt te slapen kan er natuurlijk weinig gebeuren, vooral als je redelijk zeker bent dat het nog wel even slaapt.
Maar er kan ook wat met jóu gebeuren onderweg. Dan kan het zomaar uren duren voordat íemand erachter komt dat jij een kindje alleen thuis hebt liggen, je zal de eerste niet zijn!
 
mijn zus laat haar kind ook vaak alleen als ze de oudste naar school brengt, wel dat is een tijdje geleden eigenlijk toen de jongste maar twee dagen naar het kinderdagverblijf ging en de oudste al naar school.

Je kunt moeilijk die jongste altijd maar meeslepen. Als 1 van de 2 ziek is, dan blijft de zieke thuis en is mama met de andere naar school.

Tja, ik vind het ook niet veilig, want ooit is er in haar appartement ingebroken, stel dat je kleine daar alleen is?

Maar goed, ik weet dat mijn zus die dingen doet omdat ze geen keus heeft en niemand om op terug te vallen.

Gelukkig was er op het moment van de inbraak niemand thuis.

In mijn situatie doe ik niet de boodschappen, maar mijn man rijdt naar de ah als hij van het werk komt, want we hebben ook maar 1 auto. De kleine laat ik niet alleen thuis en ik ben ook niet van plan met een kinderwagen naar de supermarkt te lopen om boodschappen te doen. De ah is in de buurt en mijn man rijdt er elke dag langs als hij van het werk komt, dus zo is het goed opgelost.

Jos, ik vroeg me af, is dat eens bij jou opgekomen dat er ook ingebroken kan worden? Stel stel stel...

Ik lees je niet de les hoor, maar toen ik het hoorde van mijn zus en ze zei bibberend en trillend dat ze er niet aan denken moest dat haar dochter alleen in huis zou zijn...

Bij een inbraak voel je zowiezo al psychisch verkracht, want iemand is zonder jouw toestemming jouw huis binnengekomen, heeft jouw intieme plekken, dus je privacy geschonden, laat staan als je kind nog in huis is..

Ik krijg er zelf kippevel van...

Ik wens jullie het beste..

Helaas op de vraag van carola kan ik niet antwoorden want mijn zoontje is nog te jong. Zit in een andere situatie op het moment..
 
Tja, er kan ook een aardbeving plaatsvinden, een meteoriet neerdalen, een vloedgolf komen, een vliegtuig op mijn huis neerstorten,de aarde kan opensplijten en mijn huis kan er in verdwijnen, ik kan dood neer vallen op straat maar ook als ik met de kleine van de trap loop,WO3 kan uitbreken, terroristen kunnen een gifgasaanval plegen of een bom laten ontploffen,mijn huis kan spontaan instorten,aliens kunnen de aarde overnemen en er kan ook gewoon niks gebeuren. Zo zit het hele leven (helaas)in elkaar denk ik. Ik herhaal mijn berichtje van 19-8, 08:55 bij deze nogmaals. groetjes Jos
 
Terug
Bovenaan