mijn zus laat haar kind ook vaak alleen als ze de oudste naar school brengt, wel dat is een tijdje geleden eigenlijk toen de jongste maar twee dagen naar het kinderdagverblijf ging en de oudste al naar school.
Je kunt moeilijk die jongste altijd maar meeslepen. Als 1 van de 2 ziek is, dan blijft de zieke thuis en is mama met de andere naar school.
Tja, ik vind het ook niet veilig, want ooit is er in haar appartement ingebroken, stel dat je kleine daar alleen is?
Maar goed, ik weet dat mijn zus die dingen doet omdat ze geen keus heeft en niemand om op terug te vallen.
Gelukkig was er op het moment van de inbraak niemand thuis.
In mijn situatie doe ik niet de boodschappen, maar mijn man rijdt naar de ah als hij van het werk komt, want we hebben ook maar 1 auto. De kleine laat ik niet alleen thuis en ik ben ook niet van plan met een kinderwagen naar de supermarkt te lopen om boodschappen te doen. De ah is in de buurt en mijn man rijdt er elke dag langs als hij van het werk komt, dus zo is het goed opgelost.
Jos, ik vroeg me af, is dat eens bij jou opgekomen dat er ook ingebroken kan worden? Stel stel stel...
Ik lees je niet de les hoor, maar toen ik het hoorde van mijn zus en ze zei bibberend en trillend dat ze er niet aan denken moest dat haar dochter alleen in huis zou zijn...
Bij een inbraak voel je zowiezo al psychisch verkracht, want iemand is zonder jouw toestemming jouw huis binnengekomen, heeft jouw intieme plekken, dus je privacy geschonden, laat staan als je kind nog in huis is..
Ik krijg er zelf kippevel van...
Ik wens jullie het beste..
Helaas op de vraag van carola kan ik niet antwoorden want mijn zoontje is nog te jong. Zit in een andere situatie op het moment..