Dan ook maar een topic voor de leuke dingen

We moeten natuurlijk niet alleen maar klagen we hebben ook genoeg leuke dingen om te vertellen of een leuke foto die we willen laten zien of gewoon even trots vertellen over onze kids.

DUS KOM MAAR OP MET ALLE LEUKE VERHALEN

Ik zal even de spits afbijten, ik kan de laatste dagen zo ontzettend genieten van Tess (ook wel van Nick hoor).
Ik verbaas me elke dag weer over wat ze allemaal weer geleerd heeft, vanmorgen deed ze zich zeer en zei ze "au, pijn" ook loopt ze de hele dag te dansen en probeert alle woorden die ik zeg na te zeggen.

Het is elke dag weer heerlijk genieten van mijn kids.
Liefs sandra

Ik sluit me bij je aan! Zit nu natuurlijk al een paar weken thuis, en ik geniet maximaal van Thomas! Hij ook van mij... de lieverd! Hij komt nu echt naar me toe om te knuffelen en vrijkousen... En zegt dan tegelijkertijd heel vertederend: mama! En inderdaad, hij leert zo veel en word zo slim.. Ach ja, trotse mama dus...

Ik vind het geweldig dat het weer zo heerlijk druk is op het forum! Alle feestgedoe en verplichtingen zijn weer geweest, iedereen tijd voor het forum.
Een tijdje geleden was ik bang dat het een beetje zou doodbloeden hier. Iedereen was druk en het forum deed vaak raar. Maar gelukkig blijkt de verslaving voor velen toch te groot! Mooi zo, houden zo!

Ellen mv Julian

ik ben blij met mijn lieve vriendinnen!
ik heb van mijn studietijd 2 onwijs goede vriendinnen overgehouden en gisteren ben ik bij 1 op visite geweest, lekker de stad in met Ivar en dollen met haar vriend (Ivar dan he ) en dat is zo ontzettend gezellig altijd!
en dan krijg ik vandaag ook nog een smsje dat ze zo blij met me is als vriendin

en over 2 weken ga ik met beide heerlijk weer een dagje naar de sauna!!

liefs Jenneke mv Ivar

Ik ben zó blij met mijn eigen leuke nieuwe huisje! dat het met kevan allemaal goed daat op zijn nieuwe school, heeft ook een hoop meegemaakt. Ben gewoon super trots op hem. En natuurlijk ook op mijn kleine  lekkere ventje Delano, waar ik ook elke dag van geniet...

Gr Kim

Leuke topic!!

Klinkt een beetje afgezaagd, maar ook ik geniet gewoon ontzettend van m'n mooie kids!
Sta elke dag weer versteld van wat Marin al allemaal kan en snapt. Net of ze elke dag bijdehanter worden!

Liefs Annemarie

Ik wordt ook erg blij van mijn kleine muppit hier die elke dag weer wat bij leert en heerlijk boevig wordt.
Ze is mijn kleine wondertje en ik zou een leven zonder haar niet meer kunnen voorstellen.
Verder wordt ik erg blij van het leuke forum hier, je kunt alles kwijt en er is altijd wel iemand die reageert op je stukjes, dat is heel fijn
1 grote vriendinnenboel, ik hoop dat het nog lang zo blijft.
en ook de meiden die ik in het echt ken of gezien heb zijn stuk voor stuk geweldige mama's met geweldige kindjes!!
Ga zo door met z'n allen...........

dikke kus van sandra en annique

Terug
Bovenaan