Dan ook maar een topic voor de leuke dingen

Ben supertrots op Thom, hij is voor het eerst heel bewust los gaan staan een paar dagen geleden en heeft stiekum ook al een enkel stapje los gezet!!
Groetjes Laura mv Thom

Leuk topic!

Ik ben blij met mijn gezin,ik ben zó trots op mijn mannen!
Ook ben ik blij met ons huis en met ons leven,alles loopt lekker,heerlijk is dat!
Even geen zorgen maar lekker onbezorgd leven!
Groetjes Tanja.

Ik ben blij met alles wat ik heb!
Mijn gezinnetje, maar ook onze gezondheid, dak boven ons hoofd, genoeg te eten etc. Ook al is het iedere maand het laatste dubbeltje omkeren!

Er zijn mensen die het zo veel slechter hebben, of zo graag een kind willen,maar waar het niet bij lukt!

Nou, dat was het dus wel eigenlijk.

Marieke mv Lyanne

ik ben blij dat we over vier weken lekker een weekendje weg gaan naar centerparcs winterberg. Ik weet niet wat ik leuker ga vinden. Lukas in de sneeuw? Of mijn waterratje in de wildwaterbaan.

Ik ben tevreden, en daar ben ik zo blij om! Als ik ontevreden mensen zie dan denk ik altijd: Wat een rotleven als je jezelf zo in de weg zit!!!

En ik ben blij met jullie. Ondanks (of misschien wel juist 'dankzij') dat we elkaar niet echt kennen zijn we allemaal lief voor elkaar. En iedereen mag lekker zichzelf zijn met z'n eigen mening en ideetjes.

Liefs Nelleke

Jeetje wat moet je veel lezen als je een tijdje niet op het forum bent geweest !!!

Kasper kan zo heerlijk spelen, dan scheurt hij met zijn loopkarretje door de kamer en maakt hij super vrolijke en lieve geluidjes. Daar word ik zo blij van.

liefs pauline

Terug
Bovenaan