Dan ook maar een topic voor de leuke dingen

Hoi hoi,

Toen ik een uurtje of 2 geleden de brievenbus ging leeghalen,werd ik helemaal blij.Er zat namelijk een kaartje van Cissy en Fabio tussen de post.Ik werd er helemaal blij van,zo lief en bijzonder kaartje van die lieve schatten.Cissy bedankt hoor,het doet me héél veel die lieve woorden van je!

Veel liefs Kitty en Tess

Ik ben blij met Hyves!! Want door hyves ben ik mijn oude liefde van 9 jaar geleden weer tegen gekomen en dat is nu echt iets aan het worden. HET IS GEWOON HELEMAAL LEUK!!!

Heb best veel tegenslagen gehad, woon bij mijn moeder (ben eigenlijk nooit bij mijn moeder weg geweest) en ben vreselijk in de zeik genomen door mijn ex.

Door deze jongen zie ik ook in hoe het wel kan. Hij is zo het tegen overgestelde en ik was eigenlijk bang dat ik nooit meer aan de man zou komen als ze zouden weten wat wij allemaal hebben mee gemaakt. Maar hem deert het niet!

Hij is stapelgek op Lucas en dat is natuurlijk het aller belangrijkste. Ik baalde er altijd van dat het bij mij niet was zo als het "hoort" Je wilt allemaal graag een leuk en "normaal" gezinsleven. Dat is toch wat je voor ogen hebt. Wij hadden dat niet, maar misschien zit dat er voor mij nu ook eindelijk eens aan te komen!!!

JOEPIE!!!!!

ik ben blij als ik de reactie van Kitty lees, vind het zo leuk dat er van die fijne contacten opgedaan worden op dit forum

zomer 2006 mama's rules!! (jemig wat puberig.... WHAHAHAHAHAHAHA)

Hehe, teruggevonden op pagina 3!

Ik ben echt zo blij met mijn man: nou ben ik ziek en lig al de hele dag in bed. De vanzelfsprekendheid waarmee hij het huishouden en de kinderen overneemt en ook nog eens beschuitjes, sinaasappels en kopjes thee aanrukt........... ik word daar helemaal gelukkig van.

En ja, het is een soort van zelfsprekend dat het gebeurt, dat weet ik heus wel, maar toch verdient hij een pluim (en dat heb ik ook al tegen hem gezegd haha)

Susan

hee Susan, waar heb je die vent van je eigenlijk opgeduikeld??!!
ik kan me wel een verhaal van je herinneren in een topic ooit met trouwfoto's, maar de inhoud niet meer
misschien een tip voor de minder bedeelden onder ons hahahahahahahaha

liefs Jenneke

Jaaaaaaa, ik ga weer op zangles. Heb jaren geleden vaak les gehad, maar wil het weer op gaan pakken. Heb er zo'n zin in! Volgende week maandag de 1e keer. Spannend!!
Nelleke

Terug
Bovenaan