Dan ook maar een topic voor de leuke dingen

IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ
dat we nog maar drie dagen te gaan hebben voor de verhuizing.
En ik ben heel blij dat we alles zo goed als klaar hebben JIPPPPPPPPIE

hihi kasper komt net met een hele tros druiven aan lopen heeft hij even van het aanrecht gepikt. Druiven zijn echt zijn lievelingsfruit en mama krijgt er ook af en toe 1 (meestal wel voorgekauwd)

Was al waanzinnig gelukkig en blij, nog blijer word je dan van deze topic en de leuke verhalen.
Hier gaat t helemaal super, kan niet anders zeggen (hoe fijn haha) ben verhuisd, is heerlijk mijn eigen plekje aan t worden, met Sep gaat t super, hij loppt zelfs al een beetje, oh wat gaat t snel.. en ik ben vreselijk  verliefd op een heerlijke lieve  kerel.. en het is wederzijds ..zucht.. wat wil een mens nou nog meer?

xxx Bianca mv sep

Ik ben zo trots op mijn kleine mannetje: net voor het slapengaan hebben we samen zijn tasje ingepakt, want morgen gaat hij voor het eerst oefenen op school. Hij heeft er zoveel zin in........ en ik ben trots en weemoedig: wat gaat het snel, zucht

Ik geniet zo van mijn kleine meisje, zo vrolijk en ondernemend. En het voordeel van een broertje op school is dat ik vanaf nu ook regelmatig tijd alleen met mijn dochter ga doorbrengen en dat lijkt me ook heerlijk.

Liefs
Susan

ps. heeeeerlijk, die twee verliefden hierboven, daar word ik nou ook blij van haha

..Daar waar ik in het klaagtopic klaagde over de kaboutertjes die nog steeds m'n was niet gedaan hadden, heb ik vanmiddag mezelf een schop onder m'n hol gegeven en ben aan de slag gegaan. De 5e was draait nu (4e droger), en ik heb er al een hele zooi (achterstallige) opgevouwen. Er liggen nog 3 wassen te wachten (ja het was echt heeeel erg)
Straks nog even strijken (even??).
Dus ik ben eigenlijk wel weer aardig blij..
:Liefs NElleke

Hoi hoi,

Ik wil ook eventjes zeggen dat ik heel gelukkig ben met Corne en Tess.
En met mijn familie en vrienden,en ook met jullie.Jullie meiden zijn er gewoon altijd....SUPER!!!
Ik ben blij met mijn leven zoals het gaat.

Liefs Kitty.

PS: Ben ook superblij voor de verliefden onder ons,hoop echt dat zij het geluk in de liefde hebben gevonden.

Ik reageer op de klaagtopic, dan natuurlijk ook op deze! Ik ben superblij dat ik vorig jaar rond deze tijd ben ocvergestapt naar een andere baan, dat ik zo'n gewldige man en dochter heb, ontzettend lieve ouders, zus, vrienden etc etc en om me bij de rest aan te sluiten; ook met dit forum!

Liefs Marcia mv Puck

Terug
Bovenaan