Hoi Michaela, (dat klinkt wat gezelliger haha)
We zijn intussen alweer op paging 3 aangeland
Heb je zoveel last van vocht? Vervelend! Ik gelukkig alleen toen met die hittegolf verder neit.
Ja het wassen van het babyspul dat doe ik pas een week of 5 van tevoren hoor, anders is het alweer muf voor de baby komt. Eigenlijk zou ik 't liever nog later doen, maar omdat onze eerste 4 weken te vroeg was wil ik het voor de 36 weken allemaal klaar hebben.
En de meubeltjes stonden er nog omdat onze zoon er tot februari nog sliep. Dus het ledikantje hebben we nu naar de zolder gedaan zodat over 3 weken de wieg er kan komen. Verder is alles nog zoals het was. Het bahang en de vloerbedekking zijn nog mooi dus we hoeven er verder niets aan te doen.
Ja joh, en het is zo leuk als die babykamer komt. Ik was er de eerste dagen bijna niet weg te slaan haha.
Ik probeer nog wel zo te gaan liggen dat ik mijn armen onder mijn kussen kan leggen en dan met 1 been opgetrokken, dus ik lig dan eigenlijk op de zijkant van mijn buik. En dat gaat nog wel, maar ligt niet zo lekker als dat ik gewend ben. En soms dan snak ik er gewoon naar om op mijn buik te kunnen liggen. Na de vorige bevalling heb ik de 1e nacht ook direct op mijn buik gelegen. Wat was dat heerlijk!!!
Verder niet zo gek veel nieuws om hier te melden. Vorige week een voedingskussen gekocht. Met het idee om 'm in bed alvast te kunnen gebruiken, maar dat vind ik nog niet zo'n succes. Daar is ie veel te groot voor. Dus ik denk dat ik 'm maar even weg leg om 'm pas te gebruiken met het voeden.
Weet jij al of je borst- of flesvoeding wilt gaan geven? Ik wil wel weer proberen borstvoeding. De vorige keer was het geen succes, maar wil het toch weer proberen.
Nou alvast een fijn weekend.
Groetjes Corina