dan wel dan niet voelen kindje beetje ongerust

Tjonge dan heb je er lang op moeten wachten. En voel je het dan gewoon 1x schoppen of is het dan ook een poosje achter elkaar?

Ik voel die kleine gelijk als ik ga zitten. En sinds van de week heeft hij/zij mijn blaas gevonden. Heerlijk! (maar niet heus) :)
Vandaag op controle geweest en alles was goed. Geen bijzonderheden. Over 3 weken weer terug komen.

Ja dank je wel, en jij werk ze!

Groetjes

Hoi Hoi,

Voor het leest zal het wel zaterdag zijn.
Nee gister was het heel duidelijk de hele dag door in blokken van 15 min aanwezig en voor het eerst ook toen ik naar bed ging heel fijn.

Vandaag ook weer duidelijk gevoeld.

Fijn he dat het kindje je blaas vind haha.
Fijn dat alles weer in orde was. Ik mag aanstaande dinsdagavond weer.

Spannend.
Hoop dat de verjaardag van je zoontje erg gezellig was. Hij zal wel flink verwend zijn.

Tot schrijfs maar weer!!!

groetjes moi

Hoi,

Nou dan heb je er nu een paar dagen al lekker van kunnen genieten. Misschien wordt je baby nu sterker, gaat krachtiger bewegen en voel je het nu gewoon beter.

Oh heerlijk haha. Ik blijf naar de wc lopen. En soms heb ik 't gevoel alsof mijn blaas kanonhard wordt, doordat hij/zij met een voetje of handje er lekker in zit te duwen.

De verjaardag was leuk en de eetkamertafel staat halfvol met cadeautjes, dus hij is inderdaad schandelijk verwend. Maar wel heerlijk. Hij heeft lopen stralen!

Fijn weekend!

Hoi Corina,

Alles oke sorry dat ik zo lang niks heb laten weten maar het was wat druk hier.

We wonen in de buurt van nijmegen en hier is het dus vierdaagseweek.
Wel bij de verloskundige geweest en alles oke. moet nog bloed laten prikken voor zwangerschapssuiker omdat mijn moeder dat ook had.
En heb een begin van het tunnelsydroom. ik heb een "dood"vingertopje en met fietsen tintelt mijn hand.

Verder gaat alles prima!!
En bij jou ook alles oke?
Nog 3 weken en dan komt de babykamer Heb er zin in !!

Groetjes Moi

Hoi Moi,

Geeft toch niet? Dat kan gebeuren toch?

Je loopt neem ik aan niet mee met de 4daagse? Sta je mensen aan te moedigen langs de kant?

Nou gelukkig maar weer dat alles goed was. Weet je al of je suiker goed was? Of zien ze dat niet meteen?

Ja alles heel goed. Slapen wordt lastiger nu ik niet meer lekker kan liggen (ben een buikslaper), maar verder gaat het prima. Ik mag absoluut niet klagen.

Oh leuk joh! Tja dat heb ik nu niet, die babykamer klaarmaken. Over 3 weken gaan we de wieg halen bij mijn schoonzus maar dat is ook alles, want de rest staat er nog.
Een paar weken geleden heb ik wel de babykleertjes uit de dozen op zolder gehaald en in de kast gelegd. Die moeten nu alleen nog gewassen worden.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Nee meelopen niet zal leuk zijn met al dat vocht denk niet dat mijn benen dat zo leuk vinden.HAHA

Ja jij hebt natuurlijk al het een en ander staan wij niet. Ik ben ook wel blij als de babykamer komt hoor ik ben de platic zakken zo zat dat wassen komt wel als ik het maar in de kast kan leggen.
Ah wassen moet jij ook nog.

Dat buikslapen ken ik maar dat doe ik al lang niet meer heb in begin ook last gehad aan de bovenkant je weet wel en die maakte dat ik ook niet op mijn buik kon liggen heel vervelend maar het went.

Nee mijn suiker weet ik nog niet moet een week voor mijn volgende afspraak laten prikken.
Ik laat het wel weten.
Jij nog nieuws?

gr Michaela Das mijn eigen naam.

Hoi Michaela, (dat klinkt wat gezelliger haha)

We zijn intussen alweer op paging 3 aangeland :)

Heb je zoveel last van vocht? Vervelend! Ik gelukkig alleen toen met die hittegolf verder neit.

Ja het wassen van het babyspul dat doe ik pas een week of 5 van tevoren hoor, anders is het alweer muf voor de baby komt. Eigenlijk zou ik 't liever nog later doen, maar omdat onze eerste 4 weken te vroeg was wil ik het voor de 36 weken allemaal klaar hebben.
En de meubeltjes stonden er nog omdat onze zoon er tot februari nog sliep. Dus het ledikantje hebben we nu naar de zolder gedaan zodat over 3 weken de wieg er kan komen. Verder is alles nog zoals het was. Het bahang en de vloerbedekking zijn nog mooi dus we hoeven er verder niets aan te doen.

Ja joh, en het is zo leuk als die babykamer komt. Ik was er de eerste dagen bijna niet weg te slaan haha.

Ik probeer nog wel zo te gaan liggen dat ik mijn armen onder mijn kussen kan leggen en dan met 1 been opgetrokken, dus ik lig dan eigenlijk op de zijkant van mijn buik. En dat gaat nog wel, maar ligt niet zo lekker als dat ik gewend ben. En soms dan snak ik er gewoon naar om op mijn buik te kunnen liggen. Na de vorige bevalling heb ik de 1e nacht ook direct op mijn buik gelegen. Wat was dat heerlijk!!!

Verder niet zo gek veel nieuws om hier te melden. Vorige week een voedingskussen gekocht. Met het idee om 'm in bed alvast te kunnen gebruiken, maar dat vind ik nog niet zo'n succes. Daar is ie veel te groot voor. Dus ik denk dat ik 'm maar even weg leg om 'm pas te gebruiken met het voeden.
Weet jij al of je borst- of flesvoeding wilt gaan geven? Ik wil wel weer proberen borstvoeding. De vorige keer was het geen succes, maar wil het toch weer proberen.

Nou alvast een fijn weekend.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Ja dat wassen komt ook wel maar als het in de kast ligt dan heb je ook overzicht dat heb ik nu niet.
Ik weet wel ongeveer wat ik heb maar niet alles.

Het vocht ja ik heb het wel maar dagen als deze minder dan als het echt heet is. Ik heb ook al een voedingskussen gebruik ik nu op de bank op mijn benen omhoog te leggen.

Verder ga ik flesvoeding geven ik ben bang dat ik erg een geduld voor heb en ook onzeker word als ik niet weet wat het binnen krijgt.
Stukje zelfkennis zullen we maar zeggen en ik vind het ook leuk om dat samen te doen.

Maak je nog een andere wiegbekleding of laat je dat zo als het nu is?

Hier ook geen nieuws.

Fijn weekend!!

gr Michaela

Terug
Bovenaan