dan wel dan niet voelen kindje beetje ongerust

Hoi Michaela,

Ik heb het ook allemaal al in de kast liggen hoor. Alleen moet ik nog achter een paar kruikenzakken en onderleggers in de wieg aan die bij overige familieleden nog liggen. Verder ligt alles al op zijn plaats.

Maar in bed gebruik je het voedingskussen ook niet? Ik heb nu echt iets tussen mijn knieën nodig om 's morgens niet met pijn in mijn rug op te staan, maar dat voedingskussen is veel te mega hoor. Dat zit weer in de zak en staat op de babykamer.....

Nee ik maak geen andere wiegbekleding. We hebben de wieg van mijn schoonmoeder waar mijn man ook in gelegen heeft. Deze is van ijzer. er zitten hele mooie versieringen in gebogen dus ik heb nooit bekleding in de wieg gehad. Dat vond ik zonde omdat je dan dat mooie ijzerwerk niet meer zag. Dus ik heb alleen een hemeltje van hele mooie voile, tot op de grond. Net zulk spul als waar je tegenwoordig die in-betweens van hebt. Ik ben er nog helemaal weg van dus ik gebruik gewoon dezelfde weer.

Hoe gaat het met de bewegingen van je kleine wurmpie? Voel je het nu regelmatig?
Hier was het van de week zo erg dat ik er gewoon wakker van werd. Jongens nog an toe, dat heeft onze oudste zelfs nooit gedaan. Heel mijn buik lag te shaken!! haha.

Tot later.

Groetjes Corina

Hoi Michaela,

Ik heb het ook allemaal al in de kast liggen hoor. Alleen moet ik nog achter een paar kruikenzakken en onderleggers in de wieg aan die bij overige familieleden nog liggen. Verder ligt alles al op zijn plaats.

Maar in bed gebruik je het voedingskussen ook niet? Ik heb nu echt iets tussen mijn knieën nodig om 's morgens niet met pijn in mijn rug op te staan, maar dat voedingskussen is veel te mega hoor. Dat zit weer in de zak en staat op de babykamer.....

Nee ik maak geen andere wiegbekleding. We hebben de wieg van mijn schoonmoeder waar mijn man ook in gelegen heeft. Deze is van ijzer. er zitten hele mooie versieringen in gebogen dus ik heb nooit bekleding in de wieg gehad. Dat vond ik zonde omdat je dan dat mooie ijzerwerk niet meer zag. Dus ik heb alleen een hemeltje van hele mooie voile, tot op de grond. Net zulk spul als waar je tegenwoordig die in-betweens van hebt. Ik ben er nog helemaal weg van dus ik gebruik gewoon dezelfde weer.

Hoe gaat het met de bewegingen van je kleine wurmpie? Voel je het nu regelmatig?
Hier was het van de week zo erg dat ik er gewoon wakker van werd. Jongens nog an toe, dat heeft onze oudste zelfs nooit gedaan. Heel mijn buik lag te shaken!! haha.

Tot later.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Ja hier alles oke.....Al vind ik deze topic niet zo fijn als die andere ik moet iedere keer zoeken waar we zijn nu al op pagina 6. Terwijl we toch schrijven heen en weer.

Ukkie meld zich nu dagelijks zelfs papa heeft zondag ukkie mogen voelen heel apart was dat.
Die van jou meld zich ook zo te lezen. Heerlijk hoor dat je in iedergeval weet dat het goed gaat daar binnen.

Hihi mijn vraag over je wieg ja ik heb geen idee hoe jullie wieg eruit ziet haha.

Verder alles oke hier.
ben toe aan vakantie maar die is pas in september.

groetjes Michaela

Hoi Michaela,

Ja deze sorteert op datum van openen ipv op datum van laatste reactie. Volgens een melding van de redactie gaan ze dit nog wel veranderen maar wanneer????!!!!!

Oh gelukkig maar. Heerlijk hè om het dagelijks te voelen. Mijn man heeft ons kleintje 2 weken terug voor het eerst gevoeld. 2 weken eerder dan bij onze eerste.
Sinds deze week is het wat rustiger in mijn buik, maar ik denk dat dat ook komt omdat hij/zij minder ruimte krijgt. Gisteren had ik weer helemaal een beurse plek net boven mijn navel. Zo te voelen zat daar het hoofdje of het kontje. :)

Het is ook moeilijk uitleggen hoe onze wieg eruit ziet. Gewoon heel mooi haha.

Oh dan heb je laat vakantie. Begint dan ook gelijk je verlof of dat nog niet?
Wij krijgen volgende week vrijdag vakantie en gaan dan ook gelijk een weekje weg. In totaal 3 weken. En dan zal mijn man eind oktober (als de kleine er is) ook nog wel een week vrij nemen denk ik. Als het werk het toelaat tenminste, want als het zo druk is als nu dan zal dat denk ik niet voor een hele week gaan. Maar goed dat zien we dan wel weer.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Wij hebben laat vakantie en dan ook maar een week om even bij te tanken en er weer even tegen te kunnen ik moet dan nog 2 weken en dan ga ik lekker met verlof begin oktober lekker 6 weken van te voren. Ik vind het wel prima beetje aanmodderen en bij tanken voor wat komen gaat.

Mijn vriend heeft dan nog 3 weken als ik bevallen ben het is onze 1ste en dan kunnen we er samen aan wennen.

Nee we gaan niet meer weg doen we wel weer als het kindje er is nog 10 dagen en dan komt de babykamer.

Hier geen nieuws.

Fijn weekend.

Gr. Michaela

Hoi Michaela,

Nou we zijn al verdreven naar pagina 8 :)

Oh heerlijk, nog even 2 weken ontwennen op je werk en dan volledig voor je kindje gaan. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

Dat is wel lekker dat hij 3 weken vrij heeft als de kleine er is. Onze oudste is half juli geboren, dus na mijn kraamtijd heeft mijn man toen 4 weken vakantie gehad. Dat was echt heerlijk! Maar wel erg wennen toen hij weer moest gaan werken, want toen stond ik er echt alleen voor.

Haha, 't is aftellen voor je tot de babykamer komt is het niet?

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Ik ben 18 november uitgerekend!! heel fijn ik hooo dat het wat eerder komt ipv later aangezien je ook met 5 december zit he?
Maar goed verder gaat het wel alleen het word weer warm he? Voor jullie wel heel lekker want jullie hebben vakantie toch?
Geniet ervan.

Ja dinsdag de 11de dan komt de babykamer!!
ach ja zolang duurt het allemaal niet meer morgen ben ik 25 weken!!

Ja verbannen na de 8ste pagina nog even en zo donderen ons van het forum af denk ik omdat we wel schrijven maar niet iedere keer naar voren gaan.

Jij nog nieuws? Hoe voel je je?

Nou een nieuws

te warme groetjes Michaela

Terug
Bovenaan