Danischa/Marise

hoi hoi,

ja het is echt raar. Natuurlijk hou je er rekening mee dat het kan gebeuren maar als het dan gebeurd vallen je plannen even in duigen.
Maar ja we hebben ook zoiets nu van, als mijn lichaam weer helemaal op orde is. Dat schijnt zon twee weken te duren als het vruchtje ervan zelf uit komt. Dan beginnen we gewoon weer opnieuw. Misschien zegt het niks hoor maar we hebben nu wel zoiets van het kan in iedergeval.
En wat me ook geruststeld is dat een miskraam er niet voor zorgt dat je minder vruchtbaar wordt ofzo.

Maar goed even over jou.
Ben je erg moe ja? Wat vervelend maar dat hoeft niet de hele zwangerschap te blijven toch? Dat kan met een paar weken minder worden dacht ik he?!

Je afspraak bij de verloskundige gaat wel opschieten nu he! Spannend zeg!

Liefs

Hi Tessa,

Inderdaad dit betekend nu wel dat je inderdaad zwanger kan worden. Wij houden er ook wel rekening mee dat er nog altijd iets mis kan gaan. Tot de 12 weken loop je altijd een risico.

Gelukkig wordt je er inderdaad niet minder vruchtbaar van.

Ik voel me echt heel moe... Maarja dat hoort er nu eenmaal bij hè. Ze zeggen dat de vermoeidheid alleen een kwaal is tijdens de eerste 3 maanden...

Ja ik mag al bijna naar de verloskundige, ik vind het wel heel spannend, omdat je er nu nog niks van merkt of het wel goed of slecht gaat..

Liefs

Hi Tessa,

Inderdaad dit betekend nu wel dat je inderdaad zwanger kan worden. Wij houden er ook wel rekening mee dat er nog altijd iets mis kan gaan. Tot de 12 weken loop je altijd een risico.

Gelukkig wordt je er inderdaad niet minder vruchtbaar van.

Ik voel me echt heel moe... Maarja dat hoort er nu eenmaal bij hè. Ze zeggen dat de vermoeidheid alleen een kwaal is tijdens de eerste 3 maanden...

Ja ik mag al bijna naar de verloskundige, ik vind het wel heel spannend, omdat je er nu nog niks van merkt of het wel goed of slecht gaat..

Liefs

Hoi tessa, ik hoop dat alles toch nog goed afloopt, ook al begrijp ik dat jij weinig hoop meer hebt.

Hier geloof ik mijn vruchtbare dagen, alleen niet kunnen klussen.

Wat een enorm gezellige koninginnedag moest worden eindigde niet zoals gepland.
Einde van de dag stonden we gezellig met onze hele groep wat te drinken tot dat 2 mannen van de beveiliging en 1 jongen door een hele groep jongens in elkaar geslagen werd. Mijn vriend wilde helpen en werd uiteindelijk zelf het slachtoffer. Die hele groep kwam op hem af. ik ben er toen ook tussen gesprongen en uiteindelijk stopte het. Maar iedereen bleef kijken en niemand hielp... echt klote.

Uiteindelijk met de ambu naar ziekenhuis en hij moest nacht blijven. Voor scans etc vanwege het buitenbewustzijn raken. Gaat nu gelukkig naar omstandigheden goed, snee op zijn hoofd van 7cm is gehecht. Was tot op zijn schedel open.

Heel verhaal...samengevat.

Voorlopig alles maar even rustig aan en niet bezig met zwanger worden, kan me nu ook niet zoveel uitmaken.... Xxx

Hi Marise,

Wat een verhaal joh, Ik ben totaal overrompeld.
Niet normaal dat dan niemand iets doet. Hoe kunnen die mensen alleen maar toekijken.

Hopelijk gaat het nu goed met je vriend en met jou uiteraard.

Ik hoop niet dat je vriend er iets aan over hebt gehouden?

Jeetje niet verwacht dat een koninginnedag ook zo kan lopen... Niet normaal

Sterkte Marise en Beterschap aan je vriend

Liefs

Hi Marise,

Wat een verhaal joh, Ik ben totaal overrompeld.
Niet normaal dat dan niemand iets doet. Hoe kunnen die mensen alleen maar toekijken.

Hopelijk gaat het nu goed met je vriend en met jou uiteraard.

Ik hoop niet dat je vriend er iets aan over hebt gehouden?

Jeetje niet verwacht dat een koninginnedag ook zo kan lopen... Niet normaal

Sterkte Marise en Beterschap aan je vriend

Liefs

Dank je wel...lief !

Ik denk dat hij er alleen een groot litteken aan overhoud. 7cm op zijn voorhoofd helaas.. maar het had erger kunnen zijn.
Soms denk ik wel, had ik maar dit en dat gedaan, maar je kunt er natuurlijk niets meer aan doen.

Xx

Dank je wel...lief !

Ik denk dat hij er alleen een groot litteken aan overhoud. 7cm op zijn voorhoofd helaas.. maar het had erger kunnen zijn.
Soms denk ik wel, had ik maar dit en dat gedaan, maar je kunt er natuurlijk niets meer aan doen.

Xx

Terug
Bovenaan