Danischa/Marise

Gelukkig alleen maar een litteken, had natuurlijk
veel erger af kunnen lopen.

Achteraf heb je dat altijd.. Maar ik vind het al knap dat je er tussen bent gaan staan...

En achteraf ervaar je het altijd anders dan op het moment zelf.

Liefs

Ja idd had veel erger kunnen zijn. Hij is nu alweer te werk omdat hij dacht dat hij niet gemist kon worden :S ik verklaarde hem voor gek...

Ik heb vandaag echt zo'n zeurderig gevoel in me onderbuik... heb alleen pas over 11 dagen me nod.

Jij had nergens last van toch? Rond week 3?

Xx

Zal ik trouwens even een nieuwe aanmaken. we belanden namelijk helemaal op pagina 9/10

Ja idd had veel erger kunnen zijn. Hij is nu alweer te werk omdat hij dacht dat hij niet gemist kon worden :S ik verklaarde hem voor gek...

Ik heb vandaag echt zo'n zeurderig gevoel in me onderbuik... heb alleen pas over 11 dagen me nod.

Jij had nergens last van toch? Rond week 3?

Xx

Zal ik trouwens even een nieuwe aanmaken. we belanden namelijk helemaal op pagina 9/10

Hoi Meiden,

Jeetje Marise wat erg zeg!Inderdaad dat niemand dan helpt en dat jij er dan tussen moet springen omdat niemand anders helpt. Bizar zeg! En nu alweer aan het werk! Echte vent dus he! hihi.

Hoop dat hij zich snel beter voelt! Sterkte ermee!

Ps jij geen klap opgevangen?

xxx

Hoi Meiden,

Jeetje Marise wat erg zeg!Inderdaad dat niemand dan helpt en dat jij er dan tussen moet springen omdat niemand anders helpt. Bizar zeg! En nu alweer aan het werk! Echte vent dus he! hihi.

Hoop dat hij zich snel beter voelt! Sterkte ermee!

Ps jij geen klap opgevangen?

xxx

Terug
Bovenaan