Danischa/Marise

Hoi Meiden,

Ik ben vannacht hevig aan het bloeden geweest en nu nog steeds. Flinke menstruatiekrampen.
Duss... niet goed! We zijn vanmorgen naar de huisarts geweest en het is nu wachten tot het vruchtje eruit komt. Als dit voor maandag nog niet is gebeurd krijgen we een echo om te kijken of het nog leeft...Maar die kans is niet groot.

Zo ben je heel blij en ineens is het over...Lig nu op de bank, pijn wordt wel wat minder, maar voor mij dit jaar helaas geen koninginnendag.

Jullie een hele fijne dag! Ik ga er ook het beste van proberen te maken.

xxx

Hoi Meiden,

Ik ben vannacht hevig aan het bloeden geweest en nu nog steeds. Flinke menstruatiekrampen.
Duss... niet goed! We zijn vanmorgen naar de huisarts geweest en het is nu wachten tot het vruchtje eruit komt. Als dit voor maandag nog niet is gebeurd krijgen we een echo om te kijken of het nog leeft...Maar die kans is niet groot.

Zo ben je heel blij en ineens is het over...Lig nu op de bank, pijn wordt wel wat minder, maar voor mij dit jaar helaas geen koninginnendag.

Jullie een hele fijne dag! Ik ga er ook het beste van proberen te maken.

xxx

@ Tessa,

Ik schrok me rot vanochtend. Ik dacht laat ik even kijken of de meiden nog iets geschreven hebben... En dan zie jouw berichtje Tessa...

Ik kan het nog steeds niet geloven, ik heb gelijk tegen mijn vriend verteld. Ik was zo verbaasd...

Ik kan jullie nu alleen maar sterkte wensen!!

Liefs

@ Tessa,

Ik schrok me rot vanochtend. Ik dacht laat ik even kijken of de meiden nog iets geschreven hebben... En dan zie jouw berichtje Tessa...

Ik kan het nog steeds niet geloven, ik heb gelijk tegen mijn vriend verteld. Ik was zo verbaasd...

Ik kan jullie nu alleen maar sterkte wensen!!

Liefs

@ Marise,

Ik heb wel wat dingen gewijzigd qua eten en drinken.

Uiteraard drink ik geen alchol meer (dat deed ik toch al niet veel) en ik drink ook geen vifit meer.
In vifit zou een bepaald middel zitten waardoor je minder snel zou zwanger worden. Dat middeltje zit in veel light producten.

En qua eten probeer ik gezonder en gevarieerde te eten. En ik eet minder paté omdat het niet goed voor je zou zijn om te leverproducten te eten. En ik eet geen brie, dit schijnt ook niet goed te zijn.

Liefs

Hoi Danischa,
bedankt voor je lieve berichtje!
Ja ongelooflijk he!

De krampen zijn nu weg en het bloed lijkt minder. Ik moet maandag voor een echo en dan gaan ze kijken of het vruchtje er nog in zit of al weg is. Als hij er nog in zit komt hij er vanzelf uit en zo niet gaan ze met 7 weken kijken of het hartje klopt...

Maar die hoop heb ik niet meer...

Laat jou geluk er niet door verpesten!
En geniet er met volle teugen van!

Leuke koninginnendag gehad?

Liefs

HI Tessa,

Ik kan het echt nog niet geloven... Maar er is nog een heel klein beetje hoop? Ik zou daar zelf ook niet vanuit gaan, dat is beter voor jezelf.

Het heeft hier de hele dag regent op koninginnedag dus dat was minder. En s'middags was ik blij dat we weer naar huis gingen. Ik ben echt onwijs moe en ik heb ook steeds hoofdpijn.

Blijkt er allemaal bij te horen. S'ochtends ben ik nog te moe om uit bed te komen. Morgenochtend even sporten, misschien helpt dat.

Een vlindertje voor de kleine

Liefs

HI Tessa,

Ik kan het echt nog niet geloven... Maar er is nog een heel klein beetje hoop? Ik zou daar zelf ook niet vanuit gaan, dat is beter voor jezelf.

Het heeft hier de hele dag regent op koninginnedag dus dat was minder. En s'middags was ik blij dat we weer naar huis gingen. Ik ben echt onwijs moe en ik heb ook steeds hoofdpijn.

Blijkt er allemaal bij te horen. S'ochtends ben ik nog te moe om uit bed te komen. Morgenochtend even sporten, misschien helpt dat.

Een vlindertje voor de kleine

Liefs

Terug
Bovenaan