Danischa/Marise

Ik speel handbal 5 dagen in de week op hoog niveau, behoorlijk veel contact. Maar op dit moment ben ik toch nog niet zwanger dus daar heeft het geen invloed op. Maar weet niet of het wel invloed heeft op het zwanger willen worden...maar dat zullen we zien... xx

Ik speel handbal 5 dagen in de week op hoog niveau, behoorlijk veel contact. Maar op dit moment ben ik toch nog niet zwanger dus daar heeft het geen invloed op. Maar weet niet of het wel invloed heeft op het zwanger willen worden...maar dat zullen we zien... xx

Hi Meiden,

Wij zijn hier inderdaad hard aan het klussen...
Ik hoop dat het deze maand lukt, mijn vriend zou het namelijk erg leuk vinden als we uitgerekend zijn in decemeber...
Ik heb mijn NOD 17 april en jullie?

Liefs

Hoi Meiden,

Marise, ja ik heb echt geen idee! Kan je er iets op internet over vinden?

hoi Danischa, die datum komt al weer dichterbij he! Spannend ik heb hem de 26ste, dus dat duurt nog even. Sinds vandaag niet meer ongi. Ik ben er wel veel minder mee bezig dan de eerste ronde. Hebben jullie dit ook?

Liefs

Ik ga dit keer uit van 32 dagen, vorige keer 28 maar laatste keer was het 32 dus vandaar. Dus dan zou mijn Nod 11 april zijn.
Ga pas een dag daarna testen, tenzij ik zoveel kwaaltjes heb.
Aan de ene kant denk ik dat het niet gelukt is, voel iig nog niets, maar aan de andere kant, we hebben er wel genoeg aan gedaan ;)

Voel nu niets, maar moet ook nog een week wachten. We zullen zien!

Ben er deze maand niet enorm mee bezig geweest. Heb wel die ovu testen gedaan. Maar dat heb ik gedaan en daarna niet meer over nagedacht. Dat valt me iig alles mee. Als ik achter de computer zit en op dit forum denk ik er wel aan. Maar de rest van de dag niet.

Xxx

Ik ga dit keer uit van 32 dagen, vorige keer 28 maar laatste keer was het 32 dus vandaar. Dus dan zou mijn Nod 11 april zijn.
Ga pas een dag daarna testen, tenzij ik zoveel kwaaltjes heb.
Aan de ene kant denk ik dat het niet gelukt is, voel iig nog niets, maar aan de andere kant, we hebben er wel genoeg aan gedaan ;)

Voel nu niets, maar moet ook nog een week wachten. We zullen zien!

Ben er deze maand niet enorm mee bezig geweest. Heb wel die ovu testen gedaan. Maar dat heb ik gedaan en daarna niet meer over nagedacht. Dat valt me iig alles mee. Als ik achter de computer zit en op dit forum denk ik er wel aan. Maar de rest van de dag niet.

Xxx

Hi Meiden,

Zo Marise dat schiet al op... Ik ben er deze maand ook minder mee bezig geweest.

Maar toch blijft het spannend als je helemaal richting de NOD gaat.

Succes meiden!

Liefs

Hi Meiden,

Zo Marise dat schiet al op... Ik ben er deze maand ook minder mee bezig geweest.

Maar toch blijft het spannend als je helemaal richting de NOD gaat.

Succes meiden!

Liefs

Terug
Bovenaan