@ Danischa Tessa & Marise...

Uhm aan het idee ben ik wel gewend, maar ik merk helemaal niets aan me zelf. Voel me niet vermoeid, sporten gaat prima, na 5 dagen na nod geen steken in mijn onderbuik. Voel me prima.

Heb 22 juni pas mijn 1e intake en echo. Duurt nog een heeeele tijd.

Danischa hoe voel jij je nu wanneer werd jij misselijk? Of kreeg je kwaaltjes

Hi Marise,

Nee ik voelde in het begin ook bijna niks behalve dan die steken in het begin.

Jeetje 22 juni is inderdaad nog ver weg, maar je moet maar zo denken hoe later, hoe ouder het is en hoe meer er te zien is.

Mijn misselijkheid is in week 8 pas begonnen.
Maar ik voel me iedere dag misselijk, van s'ochtends vroeg en tot s'avonds laat.

Gisteren ben ik zelfs na het eten even twee uur gaan slapen omdat ik me zo ziek voelde.

Maar Marise ik hoop voor jou dat het zo blijft en dat je niet zo misselijk word als ik.

Liefs

Ja inderdaad, als het dan goed zit ben ik al een eindje heen. Ik merk nu nog niet zoveel, heb af en toe wel het gevoel van hee ik voel me even niet zo lekker en dan is het ook zo weer weg. Beetje vol gevoel zeg maar.

Ik hoop niet dat ik in week 8 misselijk wordt. Ik ga dan 2 weken weg op kamp met leerlingen.

Vanmorgen nog even een 2e testje gedaan. 2v5 euro. Teststreep is nog donkerder dan de controlestreep.

Wilde nog even checken. XX

Hi Meiden,

Zo voor mij is het weer een hectische week geweest. Maandagavond is mijn vader tijdens een weekendje weg met een hartinfarct naar een ziekenhuis in Eindhoven gebracht. Gelukkig is hij er heel erg goed uitgekomen en als het goed is wordt hij vandaag ontslagen uit het ziekenhuis in Rotterdam (hij was inmiddels overgebracht naar een ziekenhuis in de buurt).

Gelukkig mag ik maandag langs bij de verloskundige voor de tweede echo, want je bent toch bang dat door de stress er misschien iets met de baby is.

Maar inmiddels ben ik al weer 10 weken en geen heftige krampen of bloedverlies, dus volgens mij geen reden om bezorgd te zijn.

Maar meiden hoe is het met jullie? Marise begin je al meer te voelen? En Tessa wanneer kan jij weer testen?

Liefs

Hoi meiden,
hoe gaat het met jullie? Ik ben nog steeds op vakantie vandaar dat ik zo weinig reageerde. Eind van de week ben ik weer thuis dus dan ben ik weer volop van de partij!

Jeetje danischa wt heftig van je vader zeg! Hoe gaat het nu met hem? Is hij inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis? Zo dat zal flink schrikken geweest zijn.
En wat balen dat je je zo beroerd voelt zeg! Krijg je al een buikje? Of is dat nog te vroeg?

En marise hoe is het met jou? Kan je het allemaal al een beetje beseffen?

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden als mijn cyclus net als de laatste keer 32 dagen zou zijn. Ik ben benieuwd ik voel van alles en zou graag willen testen maar ik wacht daarmee tot we thuis zijn en wie weet wordt ik eerder ongesteld natuurlijk. Ik ben veel te ongeduldig haha!

Meiden tot snel!!

Hi Tessa,

Hij is inmiddels uit het ziekenhuis ontslagen en het gaat goed met hem.

Gisteren heb ik hem blij kunnen maken met een nieuwe echo van de baby. Ons kindje is nu 3,1 cm en het was super actief op de echo.
Misschien kunnen jullie je emailadres geven dan zal ik hem inscannen en naar jullie toesturen.

Ik ben nog steeds misselijk, maar wel veel geruster erop. Het buikje begint nu een beetje te komen.

Ik hoop voor je Tessa dat het raak is. Ik zou lekker wachten totdat je thuis bent, net zoals ik heb gedaan.

Marise hoe voel jij je momenteel?

Liefs

Hoi danischa!

Wat fijn dat je vader weer thuis is zeg! Maar hij is waarschijnlijk nog niet de oude?!

Hopelijk snel weer!
Wat fijn dat je hem blij kon maken met de echo! 3 cm al zeg wow!
Ik zou het het heel leuk vinden als je de foto wil mailen! Mijn adres 's tessa000@live.nl

Ik hoop inderdaad dat het raak is. Ik voel van alles en las gister dat je altijd twee weken na je eisprong ongesteld moet worden of je nou een lange of korte cyclus hebt. En aangezien wij die erg duidelijk op de echo hebben gezien is dat donderdag alweer 3 weken geleden. Dus spannende tijd!

Marise hoe voel jij e???

Xxx

Oohh meiden ik heb jullie verwaarloosd. ben hier al een tijd niet geweesd.SORRY!

@ Danischa: Vervelend nieuws van je vader, hopelijk gaat het beter! Wel fijn dat je zo'n mooie 2e echo hebt gehad! Gefeliciteerd!!

@ Tessa: hopelijk kun je straks goed nieuws brengen, ook al is het best snel na je mk. Hoop het wel :D:D

Ik heb van de week mijn ouders en schoonouders het grote nieuws gebracht. Ze waren erg blij :D
Ik voel me nu wel wat meer zwanger. Iets vaker last van vol gevoel en soort van misselijkheid. Naja niet zo erg maar wel dat rare gevoel! Maandag ben ik voor 5 dagen weg en dan in het weekend weer thuis en dan weer 5 dagen weg Dus ik moet jullie een beetje missen dan!

Hopelijk in de tussen tijd weer een hoop goed nieuws en leuke berichten XX

Terug
Bovenaan