@ Danischa Tessa & Marise...

Hi Meiden,

Fijn voor je Tessa dat het nu allemaal schoon is. Wie weet is het heel snel weer raak.

Jammer Marise dat het deze ronde nog niet raak is,

Ik heb van de week mijn familie verteld. De opa en oma's had een lijstje gegeven met daarin de echo.
Iedereen was echt superblij.

Maar voor de rest hou ik het nog stil, ik wil zelf eerst even de volgende echo afwachten.

Die echo heb ik trouwens verplaatst naar 31 mei s'avonds. Achteraf bleek het namelijk voor mij en me vriend niet haalbaar om op 27 mei 11:20 bij de verloskundige te kunnen zijn.
Maar dan is het weer een paar dagen ouder en kunnen we misschien weer meer zien.

Maar nu ik weet hoe dit eruit ziet en het hartje klopte ben ik zo bang voor de volgende echo.

Liefs

Hoi Meiden,

Grrrrr... Balen Marise! Dat is een tegenvaller!!
Om het maar positief te houeden: Op naar de volgende ronde, maar toch baal je effe!

Danischa, leuk dat iedereen blij is! Je verwacht eigenlijk niet anders toch? Was het leuk om te vertellen?

xxx

Hoi meiden, ik ben dus nu nog steeds niet ongesteld. 2 dagen overtijd. Hopelijk niet weer voor niets.

Heb wel steeds vage krampen. Soms lijken ze op ongikrampen en soms ook anders.

Ik heb die test 1 dag voor nod gedaan, maar hij werd dus na een uur positief. Maar volgens de info op internet moet je een test binnen een half uur aflezen. De test die ik heb gebruikt zegt in de bijsluiter dat hij geen indroogstreep heeft. Dat vind ik dan weer wel vreemd.

Nu wil ik binnenkort nog maar eens testen. Twijfel over morgen of overmorgen. Dat is dan 3/4 dagen later. Zal dat nog te vroeg zijn?

XX

Meiden ik ben zwangerrr!!! :D

Whoehoeeee na een vage rare positieve test donderdag. Heb ik vandaago ook nog getest.
Was namelijk nog niet ongesteld en had geen klachten.
Teststreep is nog niet zo duidelijk als de controlestreep, maar er staat toch echt een vette streep :D:D:D

Ben super blij!! vooral omdat ik het ook helemaal niet meer had verwacht

XX Nu tessa nog,, hopelijk gelijk met mij en danischa, dan kunnen we helemaal gezellig kletsen.

Hoop het zo voor je

WWWOOOOOWWWW!!!!

Dat meen je niet???? GEFELICITEERD!!! Wat waanzinnig! En (ook al ben ik het nu dan niet meer) wat SNEL voor ons alle 3 zeg!

Vruchtbare tijden blijkbaar!

Van harte gefeliciteerd! Wat moeilijk om te geloven he? Maar nog geen klachten verder? Dat is alleen maar positief toch? Hoewel ze vast nog wel komen hahaha!

Tja ze zeggen (en ook de vk zei het nog) dat je na een miskraam erg vruchtbaar bent dus wie weet en zo niet dan niet...we houden de moed er zeker in! Maar lief an je!

Ga je het aan iedereen vertellen of wacht je nog even? Wat waanzinnig zeg! Ben heel blij voor je!!

Lekker genieten!
xxx

Hi Meiden,

Kijk eens aan joh Marise.... Gefeliciteerd!!!
Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest aangezien ik me sinds een paar dagen niet lekker voel.. En dan bedoel ik in de zin van MISSELIJK..

Marise, ik hoop voor je dat jij er niet zoveel last van krijgt...

Nou Tessa nu jij nog... Kunnen jullie alweer beginnen of niet?

Liefs

Dank jullie wel!! ik ben ook heel blij. Maar omdat ik nog niet echt wat voel, ja wat steekjes krampjes maar meer ook niet. Heb trouwens ook niet zo heel veel trek.

Mijn moeder was enorm misselijk toen ze zwanger was. Hopelijk is het niet erfelijk ;)

Maare ik wil het nog wel een beetje geheim houden. Wat jij (tessa) ook zei: ik wil het graag vertellen als het vrij wel zeker is dat het blijfft zitten. Rond de 8 a 12 weken ofzo... omdat het de eerste is.

XX

Potverdorie...

heb ik een gigantisch verhaal getikt, liep de computer vast...

maar ja dan typ ik het toch gewoon opnieuw...

Ben je al een beetje aan het idee gewend marise?
En weet je ongeveer hoe ver je bent? 5 weken ofzo?

Wat balen danischa, dat je zo misselijk bent. Je weet wel waar het van is, misschien maakt dat het iets minder erg, maar toch...ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Ja de vk liet woensdag zien dat mijn ei heel groot was, dat hield in dat hij elk moment kon springen. Dus we hebben flink geklust haha! Ik dacht hem donderdag te voelen. Ik verlies nu ook geen bloed meer gelukkig. De vk zei dat ik over 4 weken kan testen, maar met een cyclus van 28 dagen ik over 2 weken ongesteld zou moeten worden. Mijn vorige cyclus was 32 dagen...

Maar goed, klaar met die miskraam. Wij laten het lekker achte ons en beginnen (positief) weer lekker opnieuw!

Vind het heel leuk dat jullie allebei nu zwanger zijn. Hopenlijk geldt het geluk voor mij dat je extra vruchtbaar bent na een mk. We gaan dinsdag lekker 2 weken op vakantie dus even onze aandacht op wat anders.

Meiden geniet lekker van jullie roze wolk en mocht ik jullie niet meer spreken dan tot over 2 weken (miss probeer ik in de vak. nog wel even het forum te checken als het lukt)

Liefs

Terug
Bovenaan