@ Danischa Tessa & Marise...

Hi Meiden,

Groot gelijk heb je Tessa.

Ik moet morgen inderdaad voor een echo. Ik weet het niet of het een inwendige echo word, maar dat zie ik van zelf wel.

Marise, Qua klachten had ik nergens last van voor mijn NOD.. Mijn klachten kwamen pas toen ik 4 of 5 dagen overtijd was.

Alleen ik zat uiteraard net als jullie de hele tijd te wachten op mijn NOD, en dan dacht ik steeds "Als ik zwanger ben zal ik niet ongesteld worden"
Dus op één of andere manier had ik toch het gevoel zwanger te zijn.

Ik spreek jullie morgen na mijn bezoek bij de verloskundige.

Liefs

Alvast heel veel succes/plezier Danischa!!

Laat je weten hoe het was? Ben benieuwd! xxx

Hi Meiden,

Vandaag dan eindelijk voor de echo geweest...
En het hartje klopte!!!!

Ik ben tussen de 6-7 weken. Waarschijnlijk iets korter dan dat ik dacht, maar schijnt normaal te zijn aangezien ik pas net ben gestopt met de pil.

Hij kon nog geen garantie geven dat het ook goed blijft gaan, maarja dat is algemeen bekend.

Donderdag 27 mei heb ik de volgende echo, om de exacte leeftijd te meten.

Trouwens het was een uitwendige echo en het was allemaal duidelijk zichtbaar.

Liefs

hoi meid!!! Wat super zeg!! Dacht tijdens het werk effe kijken of je al een berichtje heb gestuurd! Heb aan je gedacht!! Wat fijn dat alles goed is! En wat leuk dat je al zo snel weer een echo krijgt!

Heb je ook een foto mee gekregen?
En nu?? Lekker genieten? En ga je het ook vertellen nu?

6-7 weken? Wat dacht je zelf hoe ver je was? 7 weken?

Ik krijg morgen hopelijk ook eindelijk te horen hoe he er bij mij voor staat! Balen dat ik daar bijna 2 weken op heb moeten wachten maar ja... Ben bang dat het een inwendige echo wordt helup!!! Haha

geniet van je roze wolk! Moet je nog werken? Ik hoop het niet voor je haha daar zal je vast geen zin meer in hebben.

Fijn hoor meis!

Xxx

Wat goed zeg Danischa! Wel fijn om eindelijk te zien denk ik.... Nu genieten!

Hi Meiden,

Ik vind het nog steeds moeilijk om van te genieten hoor... Misschien gaat me dat eindelijk lukken als ik voor de tweede echo ben geweest.

Ik dacht zelf aan de hand van mijn laatste menstruatie 7,5 week. Maar de volgende keer
kunnen ze het waarschijnlijk beter meten.

Ik hoop voor je dat het een uitwendige echo word...Duimen!

Alleen vandaag nog even werken en dan ben ik lekker vrij..

Ik heb het inmiddels wel al aan mijn ouders, schoonouders, zusje/zwager en opa & oma verteld.

Maar voor de rest hou ik het nog even voor me.
Op de zaak ga ik het denk pas vertellen als je het begint te zien ofzo.

Liefs

Hoi Meiden,

Hoe reageerde je familie Danischa? En hoe heb je het verteld?

Marise spannend nu he! Nog 2 dagen...

Ik ben vandaag geweest voor de echo, helaas een inwendige...was een beetje onwennig ha.

Toch vond ik het heel bijzonder om eens te zien. Mijn baarmoeder is mooi schoon, dus het vruchtje is er vanzelf uitgegaan en dat is een goed teken.

Wat ook erg leuk was, was dat we een heel groot ei zagen. Ze zei dat ik nu 1 deze dagen mijn eisprong heb! Was erg bijzonder om te zien...

Natuurlijk jammer dat het een miskraam was, maar erg fijn dat alles schoon is!

Zijn jullie ook lekker vrij morgen?

xxx

Fijn dat alles in orde is Tessa, dat er geen rare dingen te zien waren.

Daarnaast moet je nu dus flink aan de bak, haha! Wel handig dat je nu weet dat je een van deze dagen je eisprong hebt.

Ik heb vanmorgen een testje gedaan, wilde ik eerst niet. Maar had het gevoel dat ik niet zwanger was en heb vanmiddag een feest hier in de buurt. Dus mocht ik nog een glaasje drinken...
Test was ook negatief, dus toch niet het verkeerde gevoel.
Helaas.... volgende ronde weer.

Terug
Bovenaan