darmkrampjes!!!

quote: Jeannine21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2009 20:29:23'));

Goede avond allemaal,

Ze verkopen iets nieuws bij de apotheek en de drogist. Infacol. Mijn zoontje van 6 weken heeft er baat bij. Hij is een stuk rustiger. Het is niet schadelijk, het zorgt er voor dat ze makkelijker boeren en windjes laten, waardoor ze minder last hebben van darmkrampjes. succes.
Jeannine



Dat middel is in dit topic al meerdere malen genoemd. Het bevat precies dezelfde werkzame stof als Sab Simplex en Aeropax, dimeticon of simeticon (en dat zit ook weer in antiluismiddeltjes )
 
mij werd ook venkel thee afgeraden en ben toen op advies van het cd overgestapt op rooibosthee
moet zeggen dat het bij ons meisje super heeft gewerkt
nu is ze 7.5 maand,en gebruik het al een poos niet meer,maar hebben ons hier heel goed mee kunnen helpen in de periode dat het nodig was
 
Ik ben overgegaan op de Nurilon Omneo. Dit werkt echt prima, maar nu kreeg mijn zoontje last van verstopping op de een of andere manier, dus nu geef ik flessen in combinatie met nutrilon 1 standaard. Dit werkt prima!! Hij is een zeer tevreden kind dat heerlijk kan spelen met deze voeding.

Groetjes
 
hallo,

wij hebben dat met onze dochter ook meegemaakt heb toen ook chinababy geprobeerd en comford voeding, dat mocht niet helpen venkel thee werd ons sterk afgeraden.

iemand zei toen dat we naar een osteopaat moesten gaan voor die darmkrampjes, dat hebben wij toen ook gedaan wij zijn toen 3 x geweest voor een behandeling en het was over .

groetjes danielle
 
Onze zoon was te vroeg geboren en ja de darmkrampjes waren  een regelrechte ramp !!!
We hebben ook veel geprobeerd maar het mocht helaas niet baten :-(  
Het enige wat we konden doen en hem ontspande was een draagdoek in de foetus of coma houding en papa of mama gebruiken als levende kruik.  Hij voelde zich soms een beetje beter maar in ieder geval veilig en geborgen.
Je kunt ze in verschillende soorten krijgen tricot slan of draagdoek.nl zijn  de gene met rek stof en erg aangenaam. Mocht je erg handig zijn kun je ze ook zelf maken op http://www.slingomama.nl/draagdoek_maken.php  staan de verschillende modellen.
Veel succes en sterkte bij ons duurde het zo`n 5 maanden.
 
Wat sowiezo ook handig is om te weten: bij het bereiden van de fles NIET schudden maar roeren met een vork oid.
Zo schud je geen extra lucht in de melk, die er ook allemaal weer uit moet...
In ieder geval helpt het een heel stuk mee!

Groetjes Saskia
 
Terug
Bovenaan