darmkrampjes!!!

quote: hylpen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 12:23:16'));

hoi masja
hier de goude tip en oplossing werkt perfect bij mijn kleine meid!
INFACOL gewoon te koop bij de etos enzo.
1 pipet voor het eten en nergens geen last meer van.
hoop dat het lukt bij je kleine meid.
groetjes



Dat middeltje wordt hierboven ook al een paar keer genoemd. Zoals je kunt lezen werkt het niet bij iedereen. De werkzame stof, dimeticon/simeticon zit ook in de andere middeltjes die genoemd worden, zoals Sab Simplex en Aeropax. En in luizenshampoo trouwens.

Maar voor je een middeltje gaat gebruiken is het beter om eerst te kijken naar de manier van drinken en om andere dingen te doen zoals warmte toepassen en massage en zo.
 
quote: saaroost reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2009 15:30:32'));

abc dophillus van Solgar wil idd wel eens helpen, maar wat ongeveer hetzelfde werkt maar van betere kwaliteit is   is Lacto New Life van Puro. Dit is een orthomoleculair produkt wat je als zwangere vanaf de 7 maand  kan nemen  en aan je kindje kan geven  vanaf dat  hij/zij 2 wkn oud is. In dit produkt worden geen hulpstoffen, vulstoffen enz. gebruikt dus is ook nog eens heel puur (dat zegt de naam Puro ook al...). Ik werk in een gezondheidswinkel, en ben mama van een kindje van bijna 5 weekjes die best wel last heeft van krampjes maar met dit produkt gaat het stukken beter.  Succes ermee! groetjesss  



Ik wil nog graag wat toevoegen: Sinds ik met de kleine een cursus Shantala babymassage doe heeft hij geen krampje meer gehad! 6 maart zijn we begonnen, en 8 maart heeft hij nog iets last gehad....sindsdien niet meer. Dus waar andere produkten wel helpen en de scherpe randen van de pijn afhalen is dit gewoon de totaal oplossing!!! echt een aanrader...ook als je kindje geen krampjes heeft.
groetjesss
 
hallo,
ik heb bij mijn kinderen cinababy gebruikt (1 van de kinderen had zelfs koemelkallergie)
het werkt het best en het snelst plus dat het homeopatisch is dus niet schadelijk
annika
 
quote: ann84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2009 09:16:15'));

hallo,
ik heb bij mijn kinderen cinababy gebruikt (1 van de kinderen had zelfs koemelkallergie)
het werkt het best en het snelst plus dat het homeopatisch is dus niet schadelijk
annika



Nou, homeopatisch wil niet meteen zeggen dat het niet schadelijk is hoor!
Maar Cinababy werkt wel vaak.
 
hallo,

Ik had ooit in een tijdschrift gelezen dat wanneer het water voor het flesje opgewarmd
wordt in de magnetron sommige babys hierop reageren met darmkrampjes.

Er stond een ervaring van een moeder die het opvolgde en na het flesje dat ze opwarmde au bain marie had de baby geen enkele last van darmklachten.

Ik denk wel dat elke baby om een andere reden last krijgt van de darmen mijn zoontje heeft 4 mndn dag n nacht gehuild en niks hielp, dus bij elk kind hoef niet hetzelfde product te werken,

ook een tip om de pijn wat te verzachten is om met een fohn over het buikje te blazen of met je kindje in je armen voor een blazer die de kamer verwarmd te zitten dan vallen ze sneller in slaap...
 
Hallo,
Ik, als ervaren moeder van 2, zat met mijn handen in het haar bij de derde. Zij had ook veel krampjes en alle huis tuin en keukenmiddeltjes hielpen niet of niet genoeg. Wat werkte uiteindelijk wel (en zorgt nu voor een tevreden gelukkig kind èn een tevreden en glukkige moeder)?
1. Een kamillethee compres/wikkel: kamillethee maken. 10 minuten afgedekt laten staan. een lap er in nat maken. Met een andere doek uitwringen. Op de buik (of romper) van de baby leggen en strak afdekken met het liefst een wollen doek of deken. wij hadden dat niet en deden dat met een luierdoek. Of legden onze dochter daarmee op de buik. Vlak daarna poepte ze alle krampjes weg en had ze  meerdere voedingen  er geen last van.
2. Iets wat we bij de eerste al hadden moeten hebben: de bakerzak! Echt een superuitvinding, hoor je standaard in huis te hebben. Helpt bij onrustige baby's, kindjes met krampen, spugers. Geweldig. Opeens had ik een heel ander kind. Meteen tijdens/na het eerste slaapje in de bakerzak. Ze slipe ook opeens veel langer.
Ze zijn wel duur (€50,-) maar het is het waard. Ook zijn ze goed te krijgen via marktplaats o.i.d. Want twee heb je er wel nodig.
Veel succes!
 
Goede avond allemaal,

Ze verkopen iets nieuws bij de apotheek en de drogist. Infacol. Mijn zoontje van 6 weken heeft er baat bij. Hij is een stuk rustiger. Het is niet schadelijk, het zorgt er voor dat ze makkelijker boeren en windjes laten, waardoor ze minder last hebben van darmkrampjes. succes.
Jeannine
 
Terug
Bovenaan