darmkrampjes!!!

quote: hafsa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 23:17:40'));

Toevallig ken ik een product wat goed werkt tegen darmkrampje bij baby.

Alle moeder kennen Sudocrem wel van de baby billen. Sudocrem zorgt er voor dat de geiriteerde billen weer helemaal glad worden. Sudocrem heeft tegenwoordig een zusje bij  genaamd Infacol. Tegenwoordig overal verkrijgbaar bij je drogisterij en de apotheek.

Infacol gaat dramkrampjes tegen bij hele jonge baby's vanaf de geboorte tot dat de darmpjes helemaal functioneren.

Babykrampjes ontstaan door overtollig lucht in de darmpjes. Overtollig lucht wordt veroorzaakt tijden het voeden van je baby. Naast het eten komt er ook zuurstof bij en dat zorgt voor de kleine  lucht bellen  in de darmpjes. Infacol zorgt ervoor dat je de kleine lucht belletjes een grote bel worden en deze worden afgescheiden door boertje en scheetjes en dat lucht heel er op voor je baby.

Het werkende stof is Simetocon (weet niet zeker of ik het goed heb gespeld). Deze wordt ook niet opgenomen in de bloedbaan maar driect via de maag afgescheiden in de darmpjes.
Uit ervaring weet ik dat er veel moeders zijn die het gebruiken en die zeer positief reageren.
Infacol is een medich hulpmiddel dus het is getest.

Ik wens je veel succes met je baby.




Het staat hierboven ook al, de werkzame stof Simeticon of Dimeticon zit in heel veel middeltjes, niet alleen in Infacol, maar ook in Aeropax, Sab Simplex en heel veel andere middelen (Rennie Deflatine). Dimeticon zit ook in middeltjes tegen hoofdluis trouwens.
 
quote: berit4273 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2009 12:42:49'));

DARMKRAMPJES?

ABC POEDER, ECHT HET HELPT ZO ONTZETTEND GOED BIJ EEN VAN ONZE DOCHTERS AL METEEN NA DE EERSTE FLES!



Maar dat is wel heel duur, en helpt ook niet altijd.
Beter is om eerst de gewone dingen te doen: letten op wat en hoe je kind drinkt, warmte op het buikje, massage, op tijd laten boeren.
Pas als je dat soort dingen allemaal gedaan hebt moet je aan middeltjes gaan denken.
 
Hoi allemaal,

Infacol heb ik laatst ook ontdekt en ik  vestigde er  even al mijn hoop op, na maanden kampen met krampjes. Het klonk allemaal heel  logisch  zoals de werking beschreven werd, heel wetenschappelijk. Maar bij mijn David haalde het niks uit, maakte de krampjes zo mogelijk nog erger. We zijn na 2 of 3 weken gestopt omdat ik geen verbetering zag. Nu met 5 maanden heb ik voorzichtig het idee dat het wat minder wordt. Maar dat heb ik al zo vaak gedacht dat ik er nog geen vertrouwen in heb dat het rustig blijft.....
 
abc dophillus van Solgar wil idd wel eens helpen, maar wat ongeveer hetzelfde werkt maar van betere kwaliteit is   is Lacto New Life van Puro. Dit is een orthomoleculair produkt wat je als zwangere vanaf de 7 maand  kan nemen  en aan je kindje kan geven  vanaf dat  hij/zij 2 wkn oud is. In dit produkt worden geen hulpstoffen, vulstoffen enz. gebruikt dus is ook nog eens heel puur (dat zegt de naam Puro ook al...). Ik werk in een gezondheidswinkel, en ben mama van een kindje van bijna 5 weekjes die best wel last heeft van krampjes maar met dit produkt gaat het stukken beter.  Succes ermee! groetjesss  
 
hey masja

mijn dochter nu 9 weken had er ook erg last van kon daardoor ook niet slapen
ik gebruik   rooibos thee van annique (80) zakjes
echt super goed ze heeft nergens meer last van
je doet de voeding   gewoon mengen zoals je het met water deed maar dan doe je het met thee
maak een hele pot thee en maak het niet te sterk!!!
het werkt echt
verkrijgbaar bij drogisterij.net of de kruidvat

succes

gr desiree
 
Hoi,

Wat zijn er hoop oplossingen zeg.
Mijn zoontje had ook veel last van kramp en kon echt uren huilen.
mijn borst   voeding kwam niet goed op gang en moest na 4 dagen staken en op die dag begon dus ook de ellende.
Wat voel je je dan ellendig zeg, je wilt wel maar kan het niet.Ook de omneo geprobeerd, maar daar werd  het erger van. Hij had hele witte vlokken in zijn ontlasting van onverteerde eiwitten, echt heel zielig.
Wij zijn toen overgetapt op friso comfort en binnen enkele dagen zagen we het beter gaan.
De venkelthee en vsm druppels hielpen bij ons overigens niet hoor.
Nu ik zwanger ben van de 2de zit ik dus weer met het dilemma, borstvoeding proberen of meteen friso. Heb een borstcorrectie gehad en heb littekenweefsel achter mijn tepels, maar er is een kans dat het toch misschien nu wel  lukt.
Heb al een kolfapp van een vriendin in de kast staan, dus wie weet lukt het deze keer wel.

groetjes

 
hoi masja
hier de goude tip en oplossing werkt perfect bij mijn kleine meid!
INFACOL gewoon te koop bij de etos enzo.
1 pipet voor het eten en nergens geen last meer van.
hoop dat het lukt bij je kleine meid.
groetjes
 
Terug
Bovenaan