datums forumdag (zuid) limburg!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik maak maar even een nieuwe topic hiervoor, zadat iedereen kan aangeven wanneer ze kunnen, en dan pikken we de meest gekozen datum eruit.
Of iemand moet met een andere datum komen..

2 augustus:

*pally, maar liever niet

3 augustus:

*pally

jongens gooi jullie erop!!!!

groetjes pally

Kan beide, maar het liefst de 3e..
Of moet dan helemaal over mijn wallen struikelen van alle drukte afgelopen dagen haha.. Dus pin jullie niet op mij vast!

Esmé mv Kay

Ik kan helaas niet!!  Had jullie graag willen ontmoeten!!

Ik kan ook allebei de dagen. Dus ik zie het wel wanneer het wordt.

Groetjes Cindy

O, wat erg...Heb als locatie Panningen voorgesteld en kan beide dagen niet! Mijn schoonbroertje komt 3 en 4 augustus op bezoek (en logeren). Ze wonen 295 km van ons vandaan dus kan het niet maken om er niet te zijn!  En op 3 augustus moet ik ook al werken.......

Wacht dus nog ff af.  Mocht het niet lukken om nu een datum te prikken,  dan heb ik als alternatieve datum (na  alle vakanties   en komende verjaardagen denk ik) vrijdag 7 september in de aanbieding.    

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Weet niet hoe jullie erover denken maar denk dat we het maar op de forumdag in sept moeten houden want er zijn er maar weinig die interesse hebben, al vind ik het erg jammer..

moet alleen in sept nog mijn dienst proberen te ruilen, heb altijd vrijdags mijn roostervrije dag maar omdat ik van te voren twee en een halve week vakantie heb moet ik nu die vrijdag werken..

Laat maar weten hoe jullie erover denken...

groetjes pally

In september kan ik (hopelijk) wel weer van de partij zijn! Als het maar niet dinsdag of donderdag is...

Terug
Bovenaan