datums forumdag (zuid) limburg!!!!!

Poeh, Esmé,
anderhalf uur rijden...wat leuk dat je toch de moeite neemt om te komen!!

Hallo, ik ben dan ook van de party. Lijkt me erg leuk, en gezellig om jullie eens in het echt te ontmoeten, haha. Ik dacht trouwens dat ik gister ook al 1 reactie had gegeven, maar vind hem niet meer terug. Groetjes Wendy

Hoi meiden,

Hoor net van broerlief dat het Kinderdrome niet echt geschikt is voor die hummels van ons. Ik kom oorspronkelijk uit Blerick, paar km naast Panningen,  dus mijn broer is er al eens geweest met zijn kids. Zijn zoontje van 3 vind het helemaal geweldig en voor hem ontzettend veel te doen, maar voor hun dochtertje van 1 jaar was er  weinig tot niks,  op een enkele erg kleine ballenbak na.

Daarbij vond hij het erg duur. 6,50 euro voor  ouder en ook 6,50 voor het kind en moet je gelijk ook consumptiebonnen etc kopen.

Verder is het er érg leuk, maar als je er weinig kunt met je kleine moeten we even afvragen of het de moeite waard is om er helemaal heen te rijden.

Is er misschien een ander alternatief in de buurt??
Ik zal eens gaan speuren..

I'LL BE BACK...  

Esmé mv kay

Hoi, heb even mee gezocht. Ik weet niet of Echt te ver uit de buurt ligt, maar daar ligt de ballon, en schijnt heel leuk te zijn voor de kleintjes, en je hebt ook nog Pee-Wee in Posterholt. Ik weet niet hoe de afstanden voor jullie te doen zijn. Hier de sites http://www.de-ballon.nl/ en http://www.peewee.nl/ kijk maar eens.Groetjes Wendy

Ik wilde jullie trouwens nog iets vragen. Hebben jullie ook oudere kids, en nemen jullie die ook mee? Er is nog schoolvakantie, dus maakt het eigenlijk niet uit, of wel? groetjes Wendy

Hoi dames,

Ik heb net eens even gekeken naar het overdekte speeltuin de ballon, Weet niet of dit ongeveer het zelfde is dan in panningen. Het is wel goedkoper, iets van 3 euro en een beetje..
Mij maakt het niks uit.

Esmé, en al iets gevonden??

groetjes pally

Wat dachten jullie van;

www.kinjerkriebel.nl

in Helden (bij panningen)

of

www.skz.nl

klein zwitserland in Tegelen bij Venlo.
Dit is openlucht erg leuk, maar wel pas vanaf 2 jaar..
Als het fijn weer is misschien wel leuk idee..

Ff denken nog..

klein zwitserland lijkt me ook erg leuk!!
en zoals het er nu uitziet zou het vrijdag mooi weer worden!!

Dus zeggen jullie het maar..

groetjes pally

Terug
Bovenaan