datums forumdag (zuid) limburg!!!!!

Bij goed weer vind ik dit eigenlijk ook wel héél leuk.. Máár tis niet in Limburg..
van bronnen vernomen dat het erg leuk moet zijn. Je kunt tussen de dieren doorlopen etc..

www.overloonzoo.nl

Ik hoor het wel wat de plannen zijn..

Esmé mv kay

Bij goed weer vind ik dit eigenlijk ook wel héél leuk.. Máár tis niet in Limburg..
van bronnen vernomen dat het erg leuk moet zijn. Je kunt tussen de dieren doorlopen etc..

www.overloonzoo.nl

Ik hoor het wel wat de plannen zijn..

Esmé mv kay

mij maakthet ook niet zo veel uit. Weet niet of het voor sommige een probleem is wat verder te rijden..
anders maken we even een lijstje.

dierentuin overloon
*pally

klein zwitserland
*pally

speeltuin panningen

speeltuin de ballon

*pally

laat het maar weten waar je voorkeur naar uit gaat.

groetjes pally

Ik ga voor de dierentuin Overloon en als tweede speeltuin Klein zwiterland..

quote: pally reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 14:26:10'));

mij maakthet ook niet zo veel uit. Weet niet of het voor sommige een probleem is wat verder te rijden..

dierentuin overloon
*pally
*esmé

klein zwitserland
*pally
*esmé

speeltuin panningen

speeltuin de ballon

*pally

groetjes pally

Als jullie naar Overloon gaan moet ik me helaas afmelden. Wij willen nl donderdag of zaterdag naar Overloon gaan en om nou twee dagen achter elkaar daar naartoe te gaan zie ik ook niet echt zitten. Als jullie naar Klein Zwitserland gaan wil ik wel mee gaan. Dus ik zie wel waar de meeste voor kiezen.

Groejtes Cindy

quote: pally reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 14:30:25'));

quote: pally reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 14:26:10'));

dierentuin overloon
*pally
*esmé

klein zwitserland
*pally
*esmé
*giebel

speeltuin panningen

speeltuin de ballon

*pally

groetjes pally

Ziet er naar uit dat het niks gaat worden vrijdag hahahaha.. of eh?

Misschien als jullie een andere lokatie in midden-Limburg kiezen er meer mensen mee kunnen of willen gaan.   Het is immers een Limburgse forumdag!

Kun altijd nog op deze lokaties terug vallen!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan