datums forumdag (zuid) limburg!!!!!

Hoi hoi,

Hier dan mijn wat late reactie, ben net terug van vakantie, vandaar!

Ik kan op deze week iedere dag, want ik ben nog lekker vrij, dus als het aan mij ligt....

In september ben ik weer aan het werk en wordt het een stuk lastiger, aangezien ik op maandag, donderdag en vrijdag vrijdag werk.... Ik zit in het onderwijs en kan niet zomaar een vrije dag opnemen.

Ik hoop dat het nog gaat lukken!

Groetjes Sascha.

Hoi, wat leuk zeg, had dit dus ook helemaal gemist, maar we zijn dan ook 'n paar dagen teru van vakantie. Ik zou het wel erg leuk vinden en kan komende week alle dagen, zoals het nu uitziet. Voor 'n andere dag hoor ik het graag. Groetjes, en tot ??? Wendy

Hoi,

Zoals het er nu dus naar uit ziet zouden op vrijdag 3 augustus de volgende mensen kunnen:

Pally
Esmee
Cindy
Wendy
Sascha

Is het een idee om dit toch door te laten gaan?? Bij Succes organiseren we in sept. gewoon weer een dag??
Ik zou het jammer vinden om het vooruit te schuiven, want van uitstel komt....
Maar daar moeten jullie het natuurlijk wel mee eens zijn.

Groetjes Sascha.

Ik kan beide datums helaas ook niet.
In sept hebben wij vakantie, dus dan lukt het misschien wel.
Als het deze week toch doorgaat, kunnen we het in sept. misschien dan in Echt doen?
Groetjes Renate

als er toch nog een paar dames zijn, zou ik zeggen gezellig!
Weet ff niet meer wanneer iedereen kon, maar was dat nu vrijdag?
Als ik het fout heb hoor ik het wel.
In panningentoch?
kan iemand me vertellen wat het ook al weer was en waar het ligt?

En welke tijd spreken we af?

mijn voorkeur is wel rond 11.00 uur, maar gooi jullie zelf maar iets in de groep..

groetjes pally

Ik het ook wel gezellig vinden om het toch gewoon door te laten gaan. Het is bij Kinderdrome in Panningen. Het ligt in de buurt van de Kennedylaan op een Industrieterrein. Wat de tijd betreft maakt voor mij niet zo heel veel uit om 11.00 uur vind ik goed.

Groetjes Cindy

Ik kan donderdag én vrijdag..
Dus laat maar horen..

Ik moet ongeveer een kleine 1:30 uur rijden dus 11 uur is prima!

Esmé mv Kay

Hoi,

Nou, het lijkt erop dat het dus gaat lukken voor a.s. vrijdag!
Tja, de tijd, is altijd wat lastig met die slaapjes. Ik ga ervan uit dat David in de auto wel slaapt, dus laten we 11 uur maar aanhouden dan?!
Ik ken de lokatie ook niet, maar met de tom tom komen we d'r wel, toch!

Hebben 'ervaren forumdag mensen' nog tips voor wat mee te nemen?

Groetjes Sascha.

Terug
Bovenaan