De club van OVERTIJD

Hoi Yvon en Hilma,

Nog niet bevallen lees ik.....
Jullie kindjes laten wel op zich wachten hoor!
Ik blijf steeds even spieken of er wat is.
Met onze kleine meid gaat het fantastisch, ik hoop dat jullie ook snel mogen, duim duim!

Nou ik hoor wel van jullie, zet em op als het zover is!
Liefs Linda

Nou hier ook nog steeds mooi niks...
Gisternacht had ik voor het eerst in mijn zwangerschap voorweeën, maar vannacht weer helemaal niks aan het handje...

En ik word zo langzamerhand ook echt gék van alle mails en belletjes of ik al lig te puffen... Lief hoor, maar als  de baby er is hoor je het echt wel, en als ik lig te puffen ga ik echt niet met je zitten bellen... Mopper.

Ik merk dat mijn humeur er met de tijd niet beter op wordt...  

Fijn dat ik hier terecht kan met mijn gezeur

Liefs, Lotte (40 wkn 2 dgn)

Hi dames,

Ik was 9 -12 uitgerekent maar tot op heden nog gen baby!
De baby is zelfs nog niet ingedaald. De vorige ook niet maar deze kwam na 6 dagen overtijd toch nog "gewoon" op de wereld. Ik moet zeggen dat ik er nu toch wel nerveus van begin te worden...

Nog meer dames die in ruim week 41 lopen met een niet ingedaalde kleine baby??

hoi ladies,

Nou d-day komt voor martine en mij heel dichtbij.
We worden allebei morgen ingeleidt. Tenzij ik vandaag of vannacht nog begin, maar ik acht die kans zeer klein. Het is vandaag weer een dag zoals gisteren of die 5 weken ervoor :)

Ben nu alles aan het klaar maken, koffertje nog een keer checken, dvd`s bij elkaar aan het zoeken om in het zh naar te kijken, even   nog strijken, stofzuigen en dweilen.

Morgenvroeg moeten we om 7.00u bellen of het inleiden door kan gaan en dan om 7.30u melden in het ziekenhuis. Als ik geen ontsluiting heb dan gaan ze eerst gel proberen, tot 2 keer toe. Als ik wel ontsluiting heb dan gaan we aan het infuus en wordt het vruchtwater gebroken. Nu begint het echt spannend te worden, ben er ook niet rustig op. We wilden zo graag thuis bevallen, en nu komt morgen wel heel dichtbij. Nu zijn we er ook gerust op, morgen is het D-day. Het wil NIET zeggen dat ik morgen ook beval, het kan ook vrijdag worden.
We vertellen iedereen (behalve hier :) ) dat we donderdagd ingeleidt worden, zodat we morgen lekker een rustig dagje hebben zonder telefoontjes en smsjes. Vinden jullie dit raar?

Nog eventjes stofzuigen.

Hilma hoe is het? Houdt je het nog vol?
Voeg me anders toe op msn: yvonvervoort@hotmail.com  (geldt voor iedereen hoor)

xxx

Zo, dag 11 is ook bijna voorbij en nog altijd geen baby!!! Ben verschrikkelijk jaloers op Yvon en Martine, ik wou dat ik morgen aan de beurt was!!!! Maar misschien lukt het strippen morgen en gaan we met z'n drieën bevallen!!!! Zou wel geinig zijn! Maar ik ga er maar niet van uit, ik zal ook wel moeten wachten op het ziekenhuis vrijdag! Als ze dan maar meteen beginnen, en me niet weer naaar huis zullen sturen. Mijn schoonzusje was 2 weken en 3 dagen overtijd, en toen pas na flink veel aandringen gingen ze pas inleiden..... Volgens mij deden ze dat in Ede en Amersfoort wat sneller!!  

Dus, Yvon, heel veel succes morgen, hoop dat alles heel goed mag gaan en je gauw je kleintje in je armen mag houden!! Ik gun het je van harte na 9 en een halve maand zwanger te zijn geweest!!!!
En ook voor Martine, heel veel succes!! Hoop dat alles bij jou ook goed mag gaan, en dat je eindelijk je kleine Sem in je armen mag houden!!

Liefs Hilma

Hai,
Hee meiden, ook al zit ik midden in de muizen, ik blijf erg nieuwschierig!!
Vandaag Yvonne eindelijk aan de beurt, wat een "verlossing" !
Oh, en Hilma, je loopt nog steeds...
Ik hoop zo dat je nog spontaan begint en niet zo vlak voor de kerst.
Loodzware loodjes, en ook voor alle andere: ik denk aan jullie!!
Lekker cliche, maar het is het wachten waard..
Alleen jammer dat het wachten zooo lang moet duren!!
Liefs Soela

Nou hier nog eentje!
Ben vandaag 41 weken +1 dag (12-12 uitgerekend) en nog steeds geen beweging!
Gisteren heeft de vk proberen te strippen, het was wel week en ze kon het koppie wel voelen maar het strippen zelf lukte niet.....snik.
Morgen naar de Gyna voor een ctg en dan bespreken we hoe of wat. Ik hoop echt voor de kerst aan de beurt te zijn, maar of dat nog gaat lukken......

Groetjes Kellebel
41 wk+1 dag

Hallo allemaal

Ik kan me nu ook bij jullie aansluiten ben nu 1 dag overtijd en voel nog niks. Wel ben ik vorige week mijn slijmprop verloren. Vandaag bij verloskundige geweest alles was nog goed dus wachte maar. Volgende week donderdag moet ik weer terug komen en ben dan 41 weken en dan probeert ze mij te strippen als het lukt. Nou k hoop dat de kleine zich niet zolang laat wachte. Maar hoop wel dat hij met de kerstdagen blijft zitten of van tevoren is gekomen.

Iedereen succes met de laatste(zware) loodjes.

Groetjes lily

Terug
Bovenaan