hoi ladies,
Nou d-day komt voor martine en mij heel dichtbij.
We worden allebei morgen ingeleidt. Tenzij ik vandaag of vannacht nog begin, maar ik acht die kans zeer klein. Het is vandaag weer een dag zoals gisteren of die 5 weken ervoor
Ben nu alles aan het klaar maken, koffertje nog een keer checken, dvd`s bij elkaar aan het zoeken om in het zh naar te kijken, even nog strijken, stofzuigen en dweilen.
Morgenvroeg moeten we om 7.00u bellen of het inleiden door kan gaan en dan om 7.30u melden in het ziekenhuis. Als ik geen ontsluiting heb dan gaan ze eerst gel proberen, tot 2 keer toe. Als ik wel ontsluiting heb dan gaan we aan het infuus en wordt het vruchtwater gebroken. Nu begint het echt spannend te worden, ben er ook niet rustig op. We wilden zo graag thuis bevallen, en nu komt morgen wel heel dichtbij. Nu zijn we er ook gerust op, morgen is het D-day. Het wil NIET zeggen dat ik morgen ook beval, het kan ook vrijdag worden.
We vertellen iedereen (behalve hier

) dat we donderdagd ingeleidt worden, zodat we morgen lekker een rustig dagje hebben zonder telefoontjes en smsjes. Vinden jullie dit raar?
Nog eventjes stofzuigen.
Hilma hoe is het? Houdt je het nog vol?
Voeg me anders toe op msn: yvonvervoort@hotmail.com (geldt voor iedereen hoor)
xxx