De club van OVERTIJD

Hey Bons,

Dát is goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Heel erg fijn dat alles weer goed is gegaan! Geniet ervan.

Naam Uitgerekend Geslacht Geboren Gewicht Lengte
Westie 30-11 ?
Wy2006 05-12 Jongen
Rens2005 6-12 Meisje
Bons 6-12 meisje
Linda1980 7-12 meisje
Soela 7-12 ??
Hilma 7-12 ??
Mama has 10-12 ?
Anette S 9-12 ?
EJ1893 11-12 ?
Lucky 27 14-12 meisje
Lotte S 16-12 Meisje

Groetjes, Lotte (40 wkn 1 dg)

Hoi Bons heerlijk voor je dat alles achter de rug is!! En een stortbevalling is snel, maar meestal wel heel indrukwekkend!! Tenminste dat vond ik, heb je na die tijd nog veel last gehad van naweeën??

Lekker genieten nu en veel geluk met je dochter!!

Liefs Hilma

heej hallo,

Ik ben er nog steeds....pffffff
Vandaag is wel een dag dat ik zou kunnen zeggen, nou het zou vannacht wel eens kunnen gebeuren. Vandaag echt veel voorweeen in mijn bovenbenen, maar het zet niet door. Maar goed, ik hoop het zo, want a.s. woendag worden we ingeleid (familie hebben we donderdag verteld, zodat het toch een beetje een verrassing blijft en ze kunnen gewoon slapen van dinsdag op woensdag ) Ik wil dat mn water breekt, NU!
maarja, helaas, ook dit helpt niet. Ben nu gewoon 12 dagen over tijd! Nooit gedacht dat ik dat zou redden, maar ja. We wachten maar af....
Ben het wel zo beu!

O, geweldig dat raam!!!!! Kijkt iedereen ook steeds bij jullie naar binnen? Hier loopt, rijdt of fietst geen mens voorbij zonder even naar binnen te gluren......

Nou meid, hoop echt dat het door gaat zetten, gun je zo graag die bevalling en vooral dat babietje!!!
Zou ik die 12 dagen ook halen???? Vandaag al 10 dagen.....

Liefs en dikke knuffel Hilma.

En nog een bevel voor je:BEVALLEN MAAR !!!!!!!!!

Heej Hilma,

Daarom hebben we dat ook op dat raam gehangen, iedereen is zo nieuwsgierig dat ze extra door de straat gaan rijden, ook al moeten ze hier helemaal niet door de straat!
Het was eigenlijk als grapje begonnen, maar ach, het duurt toch niet lang meer dat dit voor het raam hangt, dus vondt het eigenlijk wel grappig.

Ik hoop voor je dat je de 12 dagen niet haalt, maar reken er maar wel op, dan valt het altijd mee!

xxx

Ik ga nergens meer van uit.......ik hoop alleen dat de baby er is voor de kerst....... Eerste kerstdag is 18 dagen na............

Liefs Hilma.

Hier in brabant halen ze het eerder ivm de kerst, dus ik hoop voor jou ook een spoedige datum? Wanneer moet je naar de gyn of Vk?
Ze zullen het uiterlijk vrijdag halen denk ik bij jou!

xxx

Hoi allemaal ik ben vandaag uitgerekend maar er is nog niets.
Nou werd ik vanmorgen vroeg al wel wakker van de buikpijn maar tot nu toe is het nog niet echt doorgezet.
Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat hij maar moet gaan werken want het kunnen ook voor weeen zijn.
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet denken.
Ik weet dat het niet gelijk volle bak begint met weeen maar voor de verdere rest kan ik het me niet zo goed meer herinneren.
Het is immers ook al zeven en een half jaar geleden dat ik ben bevallen he.
Dus ik voel wel wat maar het kan ook nog wegzakken.
Gisteren ben ik bij de gynacoloog geweest en die heeft geprobeerd me te strippen maar dat lukte niet.
Bij mijn eerste kindje ben ik op de uitgerekende datum bevallen dus zou wel heel leuk zijn als dat nu weer was.
Maar die kans is wel heel erg klein he.
Ik hoop dat jullie inmiddels ook al bezig zijn want jullie lopen er al lang overheen.
Gr lisette

Terug
Bovenaan