De club van OVERTIJD

Hey dames,

Eigenlijk mag ik me pas morgen bij jullie voegen, maar ik zie het er niet meer van komen vandaag... Helaas...

Nou ja, op zich houd ik het allemaal nog wel vol, maar het lijkt me voor de beebie niet zo leuk om met Kerst te worden geboren. Is dat iets waar jullie ook mee zitten?
Het lijkt me gewoon niet zo leuk als het nooit alléén jóuw feestje is.

Maar ja, verder ben ik natuurlijk gewoon héééél nieuwsgierig naar haar, dat zullen jullie vast allemaal hebben

Ik babbel dus graag met jullie verder, maar ik hoop voor iedereen hier dat dat niet te lang meer duurt!

Liefs, Lotte

Hoi hier nog iemand die zich vanaf dinsdag pas hierbij mag voegen maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren.
ik hoop het niet natuurlijk maar je weet het niet he.
die afwachtendheid is het ergste en vooral als je veel pijn hebt.
gr lisette

pffff... allemaal al overtijd! Ik leef erg met jullie mee!
Ik was het zelf al zo verschrikkelijk beu met 37 weken en vond die laatste week wachten dan ook ontzettend lang duren. Ik was zo blij dat ze al met 38 weken kwam en niet met 42! Maar als je eenmaal de 40 weken voorbij bent gaan de dagen volgens mij alleen nog steeds langzamer voorbij. En ja, die nieuwsgierigheid naar het wezentje in je buik, die wordt vast ook steeds groter!

Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen en hopelijk hoeven jullie niet te lang meer te wachten op jullie babytjes!

groetjes Cathelijne

Hoi,

ik hobbel nog even verder rond en zit weer even te speuren... Weet ook niet meer wat ik moet doen....... Alle boeken uit, niets op tv, kinderen slapen, het is weer stil in huize Wever...

Nou, nu gaat echt mijn laatste week in, het kan gewoon echt niet lang meer duren!! Ik ben zo benieuwd!!!!!!!!

Slaap lekker allemaal voor straks, of heel veel succes met bevallen....

Liefs Hilma.

Hoi Hilma,
hoe is het nu met je meid.
ik leef met je mee hoor.
gr lisette

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 22:23:36'));

Heej hallo,

Hierbij een lijstje

Naam Uitgeteld Geslacht Geboren Gewicht Lengte
Westie 30-11 ?
Wy2006 05-12 Jongen
Rens2005 6-12 Meisje
Bons 6-12 meisje
Linda1980 7-12 meisje
Soela 7-12 ??
Hilma 7-12 ??
Mama has 10-12 ?
Anette S 9-12 ?
EJ1893 11-12 ?

Lucky 27 14-12 meisje
Graag de twee ballonetjes naast de reactie gebruiken om toe te voegen.

Ik mag me hier ook aansluiten ben vandaag alweer 4 dagen ovr de uitgerekende datum heen en ik word zooooooo ongeduldig !
En ik snap ook eindelijk wat jullie bedoelden met de mensen die constant vragen   EN ???????
Ik word gek gemaild , gehyved, gesmst enz..........
Hoop dat het snel gaat beginnen voor ons allemaal !!
  Liefs

Hoihoi,

Ik heb uiteindelijk 5 dagen moeten wachten op mijn kleine meisje.
Ze is met een supersnelle bevalling (stortbevalling noemen ze dit) op dinsdag 11 december om 8.55 uur geboren.
Ze heet Floor en is 7 pond en 50 cm, echt een beauty, ben helemaal verliefd heerlijk.
Ik duim voor jullie dat het allemaal een beetje mag gaan doorzetten en wens jullie net zo'n superbevalling en superbaby toe! ) Ben vannacht maar 1x mijn bed uit geweest om te voeden, voorbeeldig niet?

Groetjes Bons (in de lijst ook vermeld als Rens2005)

Terug
Bovenaan