De club van OVERTIJD

Hai meiden van de club,
Hier ook weer een dag voorbij... Tik.. tak..tik...tak..
Ik vind het nu ook zo lastig dat de energie echt helemaal op is.
Ik wil niet gaan zitten wachten, maar heb ook weinig puf om iets te ondernemen.
Net naar een verjaardag geweest en nu doodmoe terug,
terwijl ik alleen maar op een stoel gezeten heb..
Vanmorgen ook een hele flinke huilbui gehad omdat ik het zo gehad heb.
Ja, het zelfmedelijden groeit met de dag...
gelukkig ben ik niet de enige!
Knuf Soela

heej hallo,

Ook ik kan soms wel een potje janken, heb het helemaal gehad en manlief moet het soms ook echt ontgelden, knuffels en kussen wordt ik ook helemaal geirriteerd van. Raar zeg die hormonen.
Gisteren hebben we nog een foto gemaakt met z`n tweeen.
Zo van nu kan het nog. Vandaag vanalles gedaan maar heb het echt gehad nu, van mij mag het vannacht!

heej hallo,

Ook ik kan soms wel een potje janken, heb het helemaal gehad en manlief moet het soms ook echt ontgelden, knuffels en kussen wordt ik ook helemaal geirriteerd van. Raar zeg die hormonen.
Gisteren hebben we nog een foto gemaakt met z`n tweeen.
Zo van nu kan het nog. Vandaag vanalles gedaan maar heb het echt gehad nu, van mij mag het vannacht!

x Yvon
40w4d

x Yvon
40w4d

Goeiemorgen dames,

Nou hier niets gebeurd het weekend, zelfs niet echt weeen meer gehad.
Gisteren was er bij ons kerstmarkt dus hebben we even overheen gelopen en echt de 1 na de ander maakt dan opmerkingen: Nog niet?, nou afwachten maar, er is er nog nooit 1 blijven zitten, geduld hebben.
Bah ik kon ze wel schieten, tuurlijk weet ik dat, maar ik hoef het toch echt niet steeds te horen.
Vanmiddag even de vk bellen of het strippen woensdag doorgaat, dan kan mijn vriend er vrij voor vragen en ik heb oppas voor mijn zoon, want die wil ik daar echt niet bij hebben!

Nou ik hoor het wel of er bij jullie nog iets gebeurd is..............

Liefs Linda

Heej dames,

hier ook helemaal niks gebeurd dit weekend!
Gisterenmiddag werden de voorweeen wel pijnlijker en het duurde wel langer, maar dat was ook de enige keer die dag, hoezo frustrerend! En dan nog voorweeen in mijn buik!
Als ik s`avonds op de bank zit dan komt die kleine in actie, waardoor ik vaak harde buiken krijgen en die druk op de baarmoedermond, maar daar houdt het dan weer bij op.
5 dagen overtijd alweer, we hebben zo lang gewacht op de uitgetelde datum, en nu duurt het wachten nog langer! Het geduld is een beetje op....

x Yvon

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Nou, ik heb vanmorgen ook even heel erg gebruld......
Kun je al niks meer, is alles al te zwaar, ben je al zo moe. Kwam ineens mijn lieve zoontje eraan, en die stonk!!!!!!! Ik dacht nee he!!! Maar ja hoor, helemaal vies, van zijn middel tot zijn enkels!!!!!! Tja, en dan is er net nooit iemand bij je!!! Echt, na de douche en weer een schoon kereltje in mijn armen was ik helemaal op!! Nooit gebeurd zo iets, maar als het juist te veel is............

Maar nu voel ik me weer even opgelucht... Ik denk dat ik vannacht wel ga bevallen ( hoezo optimistisch???), vannacht bijna hele nacht weeën gehad, mijn bekken ligt volgens mij helemaal in de kreukels en mijn buik wordt alleen maar onrustiger en pijnlijker. HET MOET TOCH EEN KEER DOORZETTEN !!!!!!!!!!!!!!!

Zucht, ga de tafel maar weer eens dekken voor mijn hongerige troep kleine wolfjes.......

Liefs Hilma.

ook ik sluit me aan bij jullie. Was vandaag uitgerekend maar denk niet dat het er nog van komen gaat vandaag:(

Morgen moet ik naar de gyn dus afwachten wat hij ervan gaat zeggen.

veel liefs en allen suc6 met deze zware loodjes!!!

liefs Hasret

ook ik sluit me aan bij jullie. Was vandaag uitgerekend maar denk niet dat het er nog van komen gaat vandaag:(

Morgen moet ik naar de gyn dus afwachten wat hij ervan gaat zeggen.

veel liefs en allen suc6 met deze zware loodjes!!!

liefs Hasret

Terug
Bovenaan