De club van OVERTIJD

Hoi dames,

Ook mijn vierde dag is voorbij gegaan zonder baby....... zucht.
Ik verlies wat bruinige afscheiding, waarschijnlijk oud bloed??
Zondag een stuk gelig dik slijm met een vleugje bloed, zou dit een stukje van de bekende slijmprop zijn??
Het enige voordeel van dit wachten is dat ik niet de maandag na mijn wintersportvakantie meteen aan het werk hoef. Ik heb nu lekker een weekje extra om de rotzooi van de vakantie weer op te ruimen, is het toch nog ergens goed voor.

Sterkte weer met wachten en welkom voor de nieuwkomers!!!!

Groetjes,

Bons 40+4

ook mijn laatste uren zijn gekomen voordat ik me bij jullie aansluit. En nu niet allemaal ineens gaan bevallen vannacht want dan zit ik hier alleen.....

Heej hallo,

Hierbij een lijstje

Naam Uitgeteld Geslacht Geboren Gewicht Lengte
Westie 30-11 ?
Wy2006 05-12 Jongen
Rens2005 6-12 Meisje
Bons 6-12 meisje
Linda1980 7-12 meisje
Soela 7-12 ??
Hilma 7-12 ??
Mama has 10-12 ?

Graag de twee ballonetjes naast de reactie gebruiken om toe te voegen.

heej dames,

Nou ben maar niet bang, vandaag gaat niet meer lukken gezien het tijdstip, maar het zou me niks verbazen als ik vannacht aan de gang ga. Ik ben enorm aan het rommelen nu.
Enorm veel harde buiken, veel achter elkaar, en die menstruatie achtige krampen komen me nu iets te vaak. Ook de voorweeen in mijn bovenbenen die ik nu welgeteld maximaal 1 keer per dag heb gehad, komen nu vaker, maar niet pijnlijker, dus het begint ergens op te lijken, maar ze zeggen altijd dat dat op gang komt als je rust en dat heb ik vandaag nog niet echt gedaan dus ben er bang voor als ik ga liggen dat het wel eens zou kunnen gebeuren, dus ik ga nog ff niet naar bed...haha

xxx

Yvon
40+5

Hoi dames,

En toen was er nog niets.............

Heb gisteren wel de vk opgebeld of ze me morgen gaan strippen.
Dit wilden ze iig proberen, of het lukte en kon dat zien we morgen dan wel, maar je hebt wat meer zekerheid.
Kijk als mijn lichaam er nog niet klaar voor is dan lukt het niet en heb ik er vrede mee, maar wie weet.

Ben zeer benieuwd of er bij jou iets doorgezet heeft Yvon?
Fijn he al die weeen en dan steeds voor niets.
Iedere keer denken zou het nu en dan gaan ze gewoon weg, bah iets te vaak meegemaakt de laatste dagen.

Nou straks maar even boodschappen doen voor vandaag met m'n zoon, is tegenwoordig een hele onderneming aangezien hij 21 mnd is en het liefst de hele winkel doorscheurd met zo'n klein winkelwagentje, haha.

Nou meiden, wie zal de 1e zijn met leuk nieuws
Liefs Linda

Hee meiden,
Ook hier weer een rustige nacht zonder baby. Ik heb geen last van voorweeen, en dat is ook wel een voordeeltje zo te lezen! Ik heb nog niet een keer gedacht dat het zou gaan beginnen, buik is in volledige rust. Heb wel mijn huis vol witte rozen gezet. Volgens ietwat zweverige yoga juf brengen die geluk, omdat ze staan voor geboorte en nieuw begin. Nou ja, het staat in elk geval erg gezellig! En dan ook nog de kerstboom, allles nog eens afgestoft, we zijn er klaar voor!!
Ben ook heel benieuwd naar Yvon....
Groetjes Soela

JA hoor, ik mag me ook aansluiten bij de club !!!!
Afgelopen zondag was voor mij de uitgerekende datum .  Helaas tot op heden nog geen baby. Het is afwachten... Hoe lastig soms ook.

Sterkte allemaal, meiden
Liefs, Annette

Zouden Hilma en Yvonne ons vandaag "in de steek" hebben gelaten...???
Ik hoop het voor ze!!
Ben heel benieuwd,
liefs Soela

Terug
Bovenaan