De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

<p>Voor alle dames die in de groep: de dames die al wat langer wachten zaten en nu in verwachting zijn. </p><p>Omdat we zo mega veel steun aan elkaar hebben gehad en we hier kunnen doorkletsen over de lang gekoesterde droom: zwanger zijn! </p>

Ik ga hier, als het oké is, af en toe eens piepen! Dan kan ik een beetje volgen hoe het met jullie gaat, ben toch benieuwd naar de dames die me al zo gesteund hebben in het afgelopen jaar! 

Ik wens jullie allemaal mooie zwangerschappen toe ??

JAAAA toink toink toink ik ben zo blij. Super leuk om hier met jullie verder te kletsen!
En Chacha spiek maar hoor! En hopelijk volg jij ons over 2 weken met dat top baarmoedertje van je ;-) ik heb er helemaal vertrouwen in!
Bo-Belle hoe ver ben jij ook alweer?? week of... 25? Gokje? 

Leuk ChaCha, ik lees dus ook nog het andere topic mee maar voelt gewoon niet altijd gepast om te reageren... ik hoop dat je snel mag aansluiten, je staat er in ieder geval goed voor deze ronde!! 
Goede gok Mandareintje, je zit er maar 1 weekje naast :D morgen ben ik 24 weken zwanger! Kan het af en toe gewoon nog steeds niet geloven... terwijl ik haar nu toch echt dagelijks voel rommelen hoor daarbinnen. 
Heb net de box opgezet en kan er dan wel een uur naast zitten. Helemaal in gedachten verzonken dat daar over een aantal maanden gewoon onze baby in ligt. Onwerkelijk!
Met hoeveel weken heb jij de eerste echo? En mag je partner dan mee? Ben benieuwd hoe je honden gaan reageren en wanneer je wat aan ze gaat merken!

[quote quote=10326228]Ik haak aan hoor ? dat dit maar een goed gevuld topic mag worden! Hoe ver ben jij nu ook alweer Ikbendoutzen?[/quote]
Ja superleuk! Ik zal zwaantje ook nog ff tippen en hoopte indd al dat jij dit ook zou zien! 

Ik ben nu 8+5 weken, echt zo mega blij!  Hoe gaat het met jou???

Terug
Bovenaan