De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

ElsieJoy, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat pittig dat je ook nog een miskraam hebt meegemaakt zeg :( Hoop dat deze zwangerschap soepel verloopt en je 'straks' weer een gezond kindje mag verwelkomen :) 

@PippaLotta Om eerlijk te zijn: beroerd, gespannen, maar ook gelukkig. Hopelijk is gaat het snel wat beter qua misselijkheid, bloedarmoede en verkoudheid (die laatste moet haalbaar zijn binnen afzienbare tijd, de rest vrees ik dat nog wat langer gaat duren, al is dat niet erg als het maar voor een gezond kindje is, dat vind ik toch wel weer spannend.) 

Lapjesendraadjes: Dikke proficiat ? ondertussen is jouw mannetje dan wel bijna 1 maandje ?. Mooie naam heeft hij zeg. Hopelijk heb je er al heel wat van kunnen genieten van  jullie ventje. 
Ons ventje is al bijna 3 maand en zo'n geweldig ventje. Veel lachen en echt een gelukkig kindje. Wel veel naar dokter geloop door krampjes, diarree, uitslag en dus het niet vinden van de juiste voeding... vermoeiend maar kom al moet ik er elke dag zitten... 
Alsook moet ik nog 1x op controle omdat mijn baarmoeder nog niet leeg is. Met als gevolg not geen anticonceptie... hopelijk niet zo snel een 2de nu haha ?

En dan zie ik hier nog 2 bekende namen verschijnen ? Proficiat dames, hoe loopt het voor jullie ondertussen??

Hier loopt het prima, dwz: de misselijkheid is er nog en middagdutjes zijn inmiddels ingebakken ritueel, maar ik ben in elk geval niet meer verkouden en kan dus weer vrij ademhalen en heb heel wat meer energie. Ik heb vorige week een goede termijnecho gehad, dat voelt ook wel erg prettig, gezien ik 4x eerder het tweede trimester niet gehaald heb en alles erop wijst dat ik dat nu donderdag wel weer ga halen! :)

@Nroxy, wat vervelend dat je baarmoeder nog niet leeg is. Hebben ze daar een plan voor? Medicatie? Curettage? Afwachten? Zolang je baarmoeder nog niet leeg is, is de kans op zwangerschap gelukkig wel klein, maarja, geen anticonceptie is natuurlijk niet ideaal als je nu nog niet wilt. Mogen condooms ook niet? (Vind ik zelf ook maar gehannes hoor, maar ik wist na de geboorte van onze eerste ook dat ik zo snel het mocht voor een tweede wilde gaan, en een spiraaltje laten plaatsen voor 6 maanden vond ik ook weer zoiets, en voor de pil ben ik iets te vergeetachtig...)

Terug
Bovenaan