De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Ikbendoutzen, oh vandaag dus 9 weken! Dat begint lekker op te schieten! :) jij had een vroege echo gehad toch, rond de 6 weken? Is de volgende je termijnecho? Wanneer heb je die? 
PippaLotta jeetje dat is inderdaad alweer aftellen haha! Heb je een fijne zwangerschap? 
Zwaantje ah zo spannend! Bijzonder moment! Voel je je goed? Ik werd met 5.6 behoorlijk misselijk tot 12.1 (exact haha). Vond dat uiteraard niet erg maar wel erg heftig. 
Mandareintje zó leuk om het aan je (schoon)ouders te vertellen. Ik vond dat echt magisch haha! En het begin vond ik ook allemaal maar tergend langzaam gaan.. je leeft zo van echo naar echo. Maar ineens lig je dan straks toch echt naar je mini baby te kijken

Bo Belle: haha ja dat geloof ik, vooral die eerste weken zijn mega spannend. Wij gaan morgenvroeg opnieuw testen, vind het best wel eng. Straks lopen de streepjes weer niet op, zoals in december. Ach iets zegt mij dat het nu gewoon goed zit, maar het is gewoon wel even een spannend momentje weer!

Mandareintje, snap ik! Ik heb ook behoorlijk getest, maarja ik was al te vroeg begonnen. Toen was het streepje 1 dag verdwenen en kwam het dus weer terug! Maar om echt oploop te zien en het zeker te weten dat dit van mijn eigen HCG was moest ik wel geduld hebben.. ;) 
Ik kan je ook adviseren om met de digitale van CB te testen en als je een 3+ hebt gehad ook te stoppen. Want je HCG kan alsnog schommelen in je urine (niet de hoeveelheid in je bloed, maar wel afhankelijk van hoeveel je gedronken/zweet hebt) en je wilt jezelf niet weer opnieuw onzeker maken! 
Ik heb er nog 1 voor je over zelfs haha! 

Wat supergaaf om over jullie zwangerschappen te lezen! Allemaal gefeliciteerd :) @mandareintje: wat een mooi nieuws joh! Hopelijk lopen je streepjes op. Ik kan me goed voorstellen dat het nu nog heel spannend is, zeker na december.
Hier gaat het goed met de zwangerschap! We krijgen een meisje (l) Heb behoorlijk wat last van mijn bekken gehad maar sinds een paar dagen draag ik gedurende de dag een bekkenband en dat helpt echt super! Verder ben ik nu mijn laatste daagjes bezig voor de klas. Ik denk dat ik me daarna helemaal in de babybubbel ga verstoppen hihi!

[quote quote=10326372]Zwaantje: jaaa terugplaatsing is meteen gelukt. Gelijk de eerste! Of ja wel 2e poging ivf dan, maar dit hadden wij echt niet durven dromen. Heb gister pas positief getest op precies 4 weken, dus alles is nog vers. Vind het zooo raar en onwennig nog![/quote]
Wat fijn allemaal! Het is je zo ontzettend gegund! Ik hoop dat je naast de spanning ook al een beetje kan genieten. 
Ik testte vrij vroeg al positief met 3+5 (op moederdag?). Beste cadeau ooit natuurlijk!

@Bo-Belle Super spannend. De vorige keer bleek er met 7 weken niks meer te zijn, dus daar heb ik nu wel angst voor. Gelukkig verloopt het deze keer, tot nu toe, helemaal anders en voelt het een stuk beter aan. Ik probeer daar maar aan vast te houden en positief te blijven. ??
Ik voel mij opzich wel goed. Ben wel flink moe en toevallig begon bij mij de misselijkheid ook met 5+6 (afgelopen maandag). Tot nu toe is het nog redelijk te doen, alleen avondeten is een drama. Ik heb een speurneus ontwikkeld haha en vele eetgeuren verdraag ik erg slecht. Ook het droge hondenvoer van mij lieve viervoeter laat mijn maag omkeren ... 

bobelle klopt indd ik had net 6+2 echo gehad omdat ik 2x bloedverlies heb gehad wat nu gelukkig achterwege blijft!  Mijn termijnecho is op 8 juni, kijk ik echt super naar uit! Jullie krijgen een meisje lees ik , wat superleuk!!! Al lekker kleetjes wezen shoppen ook? 

Bo Belle aah wat lief! Ja heb die digitale wel overwogen, vind het zo zonde dat de uitslag dan na 1 dag niet meer af te lezen is :( en ze zijn zo duur. Maar nu zit er 3 dagen tussen het testen, dat zou voldoende moeten zijn toch? Ik begin mn borsten steeds meer te voelen sinds woensdag dus het zal echt wel gestegen zijn! December was december, toen hadden we geen genetische test gehad en ook geen behandeling tegen mijn te sterke immuunsysteem. Dus dit is anders, dit gaat em worden hoor. Dat moet!!
PippaLotta wat fijn dat die banden zo goed helpen zeg!!
Zwaantje: wauw beste kado ever gewoon, heel bijzonder!! En wow zo misselijk, wat naar zeg.. krijgt je hond nog wel te eten nu? Haha.

Terug
Bovenaan