De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Chacha wat lief! Ik blijf jullie steunen in het topic hoor, vergeet jullie niet! Maar heel uitbundig blij praten over zwanger zijn vind ik niet fijn tegenover jullie, we weten allemaal hoe dat voelt als het bij jezelf maar niet wil en dat anderen dan blij lopen doen. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt! Ga keihard voor je meehopen?

[quote quote=10326253]Wat leuk, dit topic! Wij hebben zelf 17 rondes moeten wachten op ons kleintje. Ben nu 33+1 weken zwanger dus het aftellen is alweer begonnen![/quote]
Super gefeliciteerd! Wat krijg je een jongetje of een meisje? Of is het een verassing?

Jaaaa wat leuk! Ik heb jullie gevonden. 
En @Mandareintje wat goed om jou hier ook te zien!! Je terugplaatsing is dus geslaagd. Gefeliciteerd ?
@Bo-Belle De tijd vliegt! Alweer 24 weken en een meisje lees ik. Wat leuk. ?
Ik ben vandaag 6+2 en heb volgende week woensdag mijn eerste echo. Spannend!!

ja ik snap het wel hoor! Het is voor ons gemakkelijker om te zeggen, nu kijk ik even niet en dat jullie hier gewoon lekker kunnen verder kletsen. 

Ik ben echt superblij voor jullie allemaal! En ondertussen zijn er dit jaar toch al een heleboel meiden naar dit topic mogen komen, dus hopelijk volgen we allemaal snel ?.
Bo-Belle, Mandareintje & Ikbendoutzen, bedankt! Het voelt idd terug goed aan, alsof ik helemaal bevrijd ben van iets ofzo. Heb ook terug ovulatiepijn, net zoals toen k zwanger geraakt ben, dus hopen dat het een goede voorbode is??.

[quote quote=10326256]Leuk ChaCha, ik lees dus ook nog het andere topic mee maar voelt gewoon niet altijd gepast om te reageren… ik hoop dat je snel mag aansluiten, je staat er in ieder geval goed voor deze ronde!! Goede gok Mandareintje, je zit er maar 1 weekje naast ? morgen ben ik 24 weken zwanger! Kan het af en toe gewoon nog steeds niet geloven… terwijl ik haar nu toch echt dagelijks voel rommelen hoor daarbinnen. Heb net de box opgezet en kan er dan wel een uur naast zitten. Helemaal in gedachten verzonken dat daar over een aantal maanden gewoon onze baby in ligt. Onwerkelijk! Met hoeveel weken heb jij de eerste echo? En mag je partner dan mee? Ben benieuwd hoe je honden gaan reageren en wanneer je wat aan ze gaat merken![/quote]
Aahh wat fijn om de box al op te zetten! Héérlijk lijkt me dat!! Ik heb mijn eerste echo met 7+2. Duurt me echt nog véél te lang. Volgens mij mag mijn vriend mee bij de eerste echo, of dat hoop ik wel althans! Ik merk nu nog niks aan mijn honden haha, ben benieuwd of en wanneer dat komt!

Zwaantje en PippaLotta wat leuk om jullie hier terug te zien!! Wauw PippaLotta het aftellen is echt begonnen. Krijg jij een jongetje of een meisje? Of weet je dat nog niet?

Zwaantje: jaaa terugplaatsing is meteen gelukt. Gelijk de eerste! Of ja wel 2e poging ivf dan, maar dit hadden wij echt niet durven dromen. Heb gister pas positief getest op precies 4 weken, dus alles is nog vers. Vind het zooo raar en onwennig nog!

Terug
Bovenaan