De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Vanochtend ben ik bevallen van ons prachtige wonder Oscar. Hij is prachtig!! We zijn helemaal verliefd en ik kan niet geloven dat mijn grootste wens eindelijk is uitgekomen.!

Gefeliciteerd Lapjesendraadjes! Wat een fantastisch nieuws en wat een leuke naam! En nu lekker genieten van het feit dat je grootste wens nu eindelijk in je armen ligt!

Oh wauw, gefeliciteerd Lapjesendraadjes! Daar is ie dan eindelijk! Ik hoop dat je onwijs gaat genieten van dit prachtige avontuur en voor nu een heerlijke kraamweek gewenst ❤

Gefeliciteerd @lapjesendraadjes! Wat fijn dat de kleine nu eindelijk bij jullie is!
Geen idee of jullie mij nog 'kennen'. Ik was een poos actief en ben altijd mee blijven lezen. Vandaag hadden wij onverwachts weer een positieve test in handen! Zo dankbaar voor baby #2!

Hey Pippalotta, natuurlijk ken ik je nog! Wauw, wat een nieuws zeg, gefeliciteerd! Dit keer spontaan en snel zwanger? Wat een geluk! Hoe gaat het met jullie meisje? Die gaat denk ik richting de 2 jaar? 

Ah wat lief, dankjewel! Inderdaad dit keer na 6 rondes zwanger geraakt :) Onze kleine meid is net 2 als we het nieuwe babytje verwachten! Het gaat trouwens heel goed met haar! We genieten nog steeds elke dag!

Ah zó fijn! 6 maanden... een wereld van verschil haha :) 
En hoe lekker dat het goed gaat met jullie kleine meid! Dan schelen ze (jouw dochter en die van mij) toch minder dan ik dacht. Onze dochter is nu 14 maanden. Vind het echt een heeeeeerlijke tijd. 

Gefeliciteerd PippaLotta! Ik ben ook weer in verwachting (8+5 volgens de voorlopige metingen). Was ook in de 6e ronde zwanger na de miskraam van januari. 

Terug
Bovenaan