DE KLUS - BABES

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Hierbij open ik officieel hihi ons nieuwe topic !!!!!!! Ik hoop dat we hier net zoveel lol zullen hebben als in ons oude topic....... en dat het een heeeeel vruchtbaar topic voor ons zal worden. Ik ben blij dat ik jullie hier ontmoet heb en dat ik met al mn gezeur  bij jullie terecht kan

liefs happy

Hallo lieve meiden (ja ik vind jullie ook lief)

Wat een eer dat ik de eerste reactie mag geven (nou ja, ik ben gewoon zo brutaal).

Ik heb zo'n gevoel dat er hier ook lekker gekletst gaat worden en we veel met elkaar kunnen delen! Ik vind dat in ieder geval erg leuk, gezellig en prettig!

En bovenal hoop ik dat we zeer snel met z'n allen naar het "zwanger zijn" forum kunnen!

X Pip

Hey pip,

Leuk dat je er ook bent, was te laat he met het openen van dit topic.  Sorry sorry sorry. Ik ga morgen ochtend weg en kom zondag avond laat pas weer terug. Wat zal ik het gezellige geklets hier missen. Denk dat ik aardig wat te lezen heb als ik terug kom. Zit nu in mn klus week dus hopen dat de grond daar erg vruchtbaar is !!!!

liefs happy

hallo,,,,,,,,,,,,

he happy wij dachten dat je het vergeten was!!!

nou inderdaad, ik hoop ook dat het een zeer vruchtbaar topic is.
mootje wat vervelend voor jou die onzekerheid, ik zou er ook helemaal   gek van worden..
 morgen over een week is mijn NOD, hoop zo dat ie uitblijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vind het echt spannend..

he happy een heel fijn weekend en veel succes en natuurlijk plezier met klussen en de rest wat je daar ook mag gaan doen..
o,ja leuke naam joh voor het topic

doei,.,, liefs
kleintje

Hoi meiden,

Ik hoop ook zeker dat het nu vruchtare tijd is, . en een vructbare topic.Mijn NOD is de 15de dus ik moet nog ander halve week wachten. PFFF. En jullie??

Nou veel klus plezier als je je klustijd nog niet gehad hebt.

Groetjes Bizu

Jeeeeeh!!!!
Gezellig!1!
Ik ga van het weekend wat meer langs komen, het mannetje is weer terug maar ik barst van de buikpijn, heb alweer een afspraak met dokter gemaakt, alleen pas voor dinsdag................moet dus nog even een paar dagen door zien te komen............hoe? Ik weet het niet. Moet ook gewoon werken........................Ik denk dat ik bij de ha eerst eens een portie ga janken, heb de afgelopen weken zoveel pijn gehad, niet normaal meer. Ze gaan eerst maar eens tot op de bodem uitzoeken wat ik nou heb..........anyway, ben niet gezellig genoeg om even op het forum te blijven............
Fijne avond lieve allemaal! (ja, ook ik vind jullie lief!!!!0
Kus Rimke

Als je maar leuke dingen hebt gedaan dat je zo laat was dan geeft het niet hoor Happy! En beter laat dan nooit natuurlijk

Veel plezier alvast dit weekend en klusse! Zet em op!!

Rimke, echt k*t dat je pas dinsdag naar de huisarts kan.   Het wordt wel tijd dat het eens wordt uitgezocht want dit is niet wat! Laat je maar vertroetelen door je man, kom hier je gal spuwen   en als je het echt niet trekt tot dan zou ik dit weekend gewoon naar de huisartsenpost gaan.

Ook ik ben m'n spulletjes aan het pakken, morgenmiddag gaan we kamperen tot maandag of dinsdag! Heb er heel veel zin in maar vind het ook jammer dat ik hier niet kan komen. Ik moet vast veeeeel bijlezen als ik weer thuis ben!

X

Een blije ongestelde Pip

Hoi hoi,

@rimke; wat vervelend zeg dat je nou nog steeds zo veel last heb. Kan me voorstellen dat je dit zat wordt meid  Heel veel sterkte en een dikke

@mootje; die onzekerheid is inderdaad erg vervelend. Je kan maar beter weten waar je aan toe bent he. Ik weet dat het niet helpt maar ik geef je dikke

@kleintje; bedankt meis, ik heb het weer in ieder geval mee en ga flink aan de klus  ook jij krijgt een dikke

liefs happy

Terug
Bovenaan