DE KLUS - BABES

Hoi super lieve meiden,

Gaan jullie me allemaal verlaten van het weekend
Nee hoor, ik wens happy en pip een vruchtbaar en vooral gezellig weekend toe.

Rimke niet verdrietig zijn hoor, als er iets is ookal is dat niet gezellig, dan kom je hier gewoon ff schreeuwen oke.

Weet je wat ook leuk is, om hier in dit topic te blijven met zijn alle tot we allemaal zwanger zijn en dan pas te verhuizen, tja het kan natuurlijk dat de 1 er langer over doet dan de ander, maar we blijven optimistisch he, we hopen natuurlijk dt we allemaal snel zwanger zijn.

Ik voel me een beetje moe, en wiebelig, maar gelukkig heb ik weekend en doen we rustig uitslapen, heb het druk zat morgen.
Eerst schoonmaken en dan met me vader na ziekenhuis, laat ik hem daar, dan boodschappen doen, vader als het goed is weer ophalen en sávonds klussen in het huis van me zussie PFFFFF
 om gek van te worden.

Dus ook ik ben er van het weekend minder, tja als jullie er minder zijn dan is er ook niet veel te vertellen en als ik jullie dan weer spreek dan is het nog maar een paar dagen tot mijn NOD, spannend.

zo nu jullie weer.

dikke X Bambi

Hoi pip,

Dat is lekker he, er even tussen uit ...... we zullen inderdaad een hoop moeten lezen als we terug zijn. Zal het best missen het weekend. Jij ook heeeeeeele fijne dagen en een hele dikke

We hebben in ieder geval mooi weer

liefs happy

Hoi bambi,

Je hebt het maar druk met al dat klussen hihi. Ik ben wel heeeeeeel erg benieuwd naar jouw NOD hoor. Jij met je  whahaha. Toch niks ergs met je vader he ? Ook voor jou een hele dikke

liefs happy

Bambi, toen ik je berichtje over je dagindeling morgen las dacht ik "Bambi gaat uit de kleren in het huis van der zus" maar toen besefte ik me dat je waarschijnlijk gaat verven of timmeren...hihi Klussen heeft voor mij nog maar 1 betekenis

We hebben dit weekend heeeel mooi weer happy!! Joehoe!! Veel plezier en niet teveel lawaai maken tijdens het klussen anders staat de hele familie bij je op de kamer

X Pip

Hey pip,

Zie het al helemaal voor me....... druk aan de klus en de hele familie er om heen whahahaha ..... om je rot te lachen !!!!!

Liefs happy

whahahah, ja zal wat zijn uit me kleren, nee indd. schuren, verfen , plakken
vind er geen zak aan , maar ja is me sussie he.

Ohh jullie hebben echt lekker weer ja, maar hier ook hahaha dus ga zeker van het zonnetje genieten.

Ik ben ook reuze benieuwd naar me NOD, ja vanmidadag weer   geprobeerd (hoezo verslaafd) maar werd an 1 slok zo misselijk, dat ik eerst me polsen nat ging maken, voelde me echt niet goed,, raar he.
En dat sterk ruiken blijft ook hangen, alles stinkt en alles is goor.

En weet je wat man lief nou net zecht, hee das mijn idee !!! De naam voor dit topic heeft me mannetje verzonnen, hahaha, had ik niet eens door, we hebben zoveel namen genoemd.

En ik heb nog ergens last van, spontane vergeetachtigheid , me korte termijn geheugen werkt slecht. MHHH raar

xxx Bambi

Jeetje bambi, er komt steeds meer bij. Word er helemaal nerveus van .... zal blij zijn als het je NOD is. Als je nou zwanger bent dan komen we bij je bevalling met alle klus babes op de gang zitten puffen whahaha

Net lekker aardbeien op met slagroom  ga nu douchen, kom zo nog heel even hier buurten

liefs happy

nou ik vind het eigelijk wel meevallen.

Kijk heb elke dag wel ff buikpijn, maar dat is naar mijn iedee zogering dat ik er geen last van heb, of ik ben het al gewend, dat is ook met hoofdpijn, ook elke week wel om de dag, misselijk ben ik al een tijd elke avond, das ook niet nieuw. plassen dded ik al een miljoen x, dus ook niks vreemds.

Alleen die  he, ik blijf het vaag vinden, vooral omdat me moeder dat ook had toen ze van mij en me sussie zwanger was. Maar zij voelde ook dat ze zwanger was voordat ze getest had wis het al, wij denken het te weten en worden dan verast door de RD of een nega test.

Vroeger moes je trouwens een halve dag wachten als je de test deed, had je s'middags pas de uitslag wwhahaha, moet je nu toch niet aan denken dat je een halve dag in de zenuwen zit.

ik kijk zo nog ff, anders tot morgen
en als ik jullie niet meer spreek dan wens ik jou en pip veel plezier van het weekend.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan