DE KLUS - BABES

Hoi bambi,

Bedankt meis, zal wel lukken. Ben net onder de douche vandaan dus, ga fris aan de klus whahaha . Jij ook een fijn weekend en de rest van de meiden natuurlijk ook. Ga mn mandje in want om zeven uur gaat de wekker al..... tot zondagavond en anders tot maandag. Doei meiden

liefs happy

heej meiden
leuk zo het nieuwe topic.
was vanaaf de foto's van onze bruiloft ophalen dus sorry dat ik er niet bij kon zijn.
ik ga weer want voel me nog steeds niet goed, word overal misselijk van.
groetjes marleen

goedemorgen meiden,

Nou sta ik ff brak op. pfffff voel me niet op en toppie en heb geen zin in schoonmaken .
Denk dat ik maar uitstel tot morgen, dan heb ik het wat minder druk namelijk en ben nu nog/al moe whahaha.

He marleen, das minder dat je niet zo voelt, ach doen we samen ons niet lekker voelen oke. Leuk je trouwfoto's ophalen, das een van de mooiste dingen. Ik zelf was er heel blij mee, ik hoop jullie ook.

ga weer ff

xxx Bambi

ALLEMAAL EEN HEEL FIJN WEEKEND!!!!
Iedereen is pleite geloof ik, of niet!? In ieder geval wel veel!
a lekker van het kamperen, klussen en klussen genieten....................hoop dat iedereen lekker uitgerust en met zijn drietjes terugkomt...........!!!
Ik moet met dit prachtige weer werken...................ach ik zeg maar zo: het zijn mijn drie maanden gewoon even niet zo, mijn tijd komt nog wel..........................!!!
Ik vind jullie met jullie rare en sterke reuk, vergeetachtigheid en rare smaak wel zeer verdacht voor een zwangerschap hoor!!!
Lijkt me leuk als iedereen hier blijft to iedereen zwanger is............vrees dat jullie allemaal op mij moeten gaan wachten maar ach.......................

Dikke kus Rimke

he rimke,

voel je je al weer wat beter?? Lijkt me echt rot als je ggen peil kan trekken op je cyclus.

Weet je als ik nu zo denk, dan voel ik niks raars, maar kan met een halfuur al weer veranderen, gek eigelijk dat je lichaam zo raar kan doen. En ik pin me niet vast op die kwalen, want tegenwoordig heeft iedereen die hahaha. en het hoeft echt niks te zeggen.
Ik moet gewoon nog een weerk afwachten.

Heb hier thuis lekker de boel de boel gelaten, ben toch heel de dag weg. ga er zo ook vandoor. Weet niet waneer ik weer kom buurten.

xxx Bambi

he meiden,,

de eerste pagina raakt al goed vol he..HAHA..
he bambi ik zit nu aan ed koffie, en jammer genoeg smaakt hij mij wel..
Ik wou dat ik ook wat van die verschijnselen had dan had ik misschien nog hoop,, want ik geloof niet dat het bij ons is gelukt..
rimke het is echt k*t als je geen ritme in je cyclus hebt, je weet dan gewoon niets..
en het is altijd maar weer gokken..
Wanneer ben jij van plan om te gaan testen, de dag van je NOD, of eerder of later..

het is onze laatste vakantiedag vandaag en mijn mannetje ligt nog in z'n bed te snurken, wil niet opstaan.. DAT HAAT IK!!! Ik wil iets leuks gaan doen..

ach ja, hij heeft het dan ook zwaar gehad in de vakantie, heeft veel moeten klussen, in het huis en met mij!! HAHA..

kussies van kleintje

He kleintje
Schop die man zijn bed uit dan, het is te mooi weer om te blijven liggen! snachts een man, sochtends een man!!!!
Ik heb nu of morgen ofzo mijn officiele nod, maar goed, heb dus al twee en een halve maand niets............heb net de poli gyn maar eens gebeld dat ik ook geen bloeding krijg van die provera. Ga morgen voor de show maar wel even testen, maar heb er al 4 gedaan dus deze zal ook wel niets zijn.................
Wanneer ga jij testen???
Kus Rimke

he rimke,,

ja weet ik eigenlijk zou hem echt zijn bed uit moeten schoppen,,
maar ja ik ben weer een veel te goede vrouw..HAHAHAHA
Ik ga hem er zo uit trekken, echt waar..
Wat vreemd eigenlijk he, hoe ieders lichaam anders reageert.
Ik zou er ook helemaal gefrustreerd van worden als het niet gewoon regelmatig was..
Maar ja we hebben het jammer genoeg niet voor het zeggen he..
wel spannend dat je weer gaat testen morgen, ben benieuwd, zal heel hard voor je !!!!!!!!!!
Ik heb testen van de matcare, en ze zeggen dat die zes dagen voor je ongi gedaan kunnen worden, dus denk dat ik zondag er nog maar een testje tegen aangooi..
Ben veel te nieuwschierig!!

kusjes kleintje

Terug
Bovenaan