DE KLUS - BABES

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 20:38:30'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde (nu nog zwart)
10)
11)
12)
13) Miekje
14)
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De kleuren hebben een bepaalde betekenis.

ZWART = NEUTRAAL

ROOD = ONGIE

BLAUW= GETEST, MAAR NEGATIEF

ROZE= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)

Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.

P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer)

@ bieb nee heb nog niet getest, ga pas van het weekend doen, vandaag is me NOD pas, en had vorig weekend al wanhopig getest.
En nu mag ik niet meer testen hahah.

@happy, ja nu ik zo hier op het forum zit en indd.crea bezig ben, dan zakt het zenuwgevoel wel, dan is er niks aan de hand hahah.
dus klets de oren van me hoofd. hahaha

xxx Bambi

Ps: diegene die zijn NOD plaatst, kan toch zelf de kleur aanpassen? (nu ook niet gedaan, niet bij nagedacht)

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 20:47:01'));

@ bieb nee heb nog niet getest, ga pas van het weekend doen, vandaag is me NOD pas, en had vorig

Stiekem heb ik zoiets van, laat ik gewoon testen. Als t dan negatief is, dan komt die ong ook niet zo gemeen om de hoek kijken. Maar nee, ik wacht maar af

Spannend he? Dit is voor mij ook gewoon de 1e x, met al die gevoelens die je erbij hebt, en de spanning enzo.

jammer hij neemt de kleurtjes niet over, mhhh iemand een idee ?????? wat we daar aan kunnen doen

Ja bieb maar ik denk dat dat een heel gedoe word, als je alle kleuren moet aanpassen als er straks een heleboel op staan. mhhh. ik weet niet

Hey bambi

Nou dan maar een slap lul verhaalom je bezig te houden hihi. Heb mn eertste werkdag weer gehad bah. Raar gevoelin mn buik kriebels???. Het weekend krijg ik de hele fam op visite waar we afgelopen weekend mee weg zijn geweest. Wel gezellig ... dat wordt dus een hoop boodschappen doen !!!!! Net al wat gehaald....allemaal lekkere dingen, ik hoop dat ze het weekend halen whahaha. Ga nu even douchen   tot zo

liefs happy

Terug
Bovenaan