DE KLUS - BABES

hoi,

nog heel even vlug, las namelijk happy z'n berichtje over dat kriebelen,,

zit jij nu ongeveer bij je innestelingsdag, ja he..
ik heb vaker gelezen en gehoord dat vrouwen de innesteling kunnen voelen, en dit voelt kriebelig aan in de onderbuik, dus wie weet is het een teken SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot straks
kus

hoi hoi
ben ik weer. Ik ben eind maart gestopt met de pil, dus ja elke maand maar afwachten en inderdaad flink klussen haha.
moet de 15de ongeveer ongi worden dus dag zal mij benieuwen.

Spannend bambi voor je ik hoop het voor je. nog even afwachten dan maar.

hoi kleintje

ik voelde bij mijn eerste niet de innesteling maar wel dat mijn baarmoeder aan het groeien was. iedereen verklaarde mij voor gek en toen heb ik dat aan de arts gevraagd en zei dat er inderdaad meiden waren die dat konden voelen, dus het is mogelijk dat je die innesteling ook voelt

hoi kleintje

ik voelde bij mijn eerste niet de innesteling maar wel dat mijn baarmoeder aan het groeien was. iedereen verklaarde mij voor gek en toen heb ik dat aan de arts gevraagd en zei dat er inderdaad meiden waren die dat konden voelen, dus het is mogelijk dat je die innesteling ook voelt

Hier nog geen bloedspoor (sorry) te zien...

Bambi, wanneer ga je testen? Hoe veel dagen ben je nu over tijd dan? (sorry, even te lui om helemaal terug te lezen)

Hey kleintje

Had dat nog nooit gehoord maar, zou wel leuk zijn hihi. Het is echt een raar gevoel joh en ook een soort trekkerig gevoel in mn onderbuik ..... lekker duidelijk verhaal he ...... We zien het wel moet nog even geduld hebben

liefs happy

Hey bieb

Spannend joh. vind het echt een spannende tijd zo rond je nod. Zal heeeel hard voor je duimen meid

liefs happy

Hoi linda

Leuk dat je er ook bij bent gekomen. Altijd makkelijk iemand met ervaring  Ik hoop dat we gezellig kunnen kletsen en dat je ons gezeur niet snel zat wordt hihi

liefs happy

Terug
Bovenaan