DE KLUS - BABES

quote: mootje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 21:11:42'));

quote: miekje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 22:45:15'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Mootje, 4e ronde  ( 10 dagen over tijd )
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde       Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)
13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Lees ik het nou goed mootje dat de  zijn gekomen of snap ik de roze wolk niet???

Mijn vorige cyclus was 36 dagen (1ex na stoppen met de pil). Moet ik nu ook van een cyclus van 36 dagen uitgaan? (ik heb dan geen NOD in augustus!!)

X Pip

PS: Lekker rustig hier...

dubbel PS: ben alweer blijer dan mijn eerste berichtje van vandaag...was chagerijnig en geloof dat dat in mijn berichtje was te lezen, maar het is weer over

Hey meiden,

De  zijn gearriveerd!! vind het ontzettend klote.... Was intussen 10 dagen over tijd. Zat eerst tussen de 26 en de 31 dagen. Nu een cyclus gehad van 41 dagen. Snap er helemaal niets meer van. . Had het stiekem zo gehoopt!!
Ik had alle symptomen die je maar kunt bedenken, dus ik dacht, nu is het zover...
Maar nee....
Ach ja, kunnen we weer functioneel gaan klussen...hahahaha...
Ja ik lach er maar mee, we gaan weer gewoon verder met ronde 5...
Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik niet meer ga uitrekenen wanneer mijn ovulatie is. Ik vind het niet meer leuk om te zeggen tegen mijn mannetje, he, mijn eitje is er klaar voor, we kunnen weer. Het spontane gaat er dan snel vanaf...
Ik laat de natuur maar gewoon zijn gang gaan, misschien gaat het dan beter...

Ik ga nu lekker tegen mijn mannetje aan zitten op de bank met een kruikje en me ff lekker zielig voelen....

Heel veel liefs, Mootje

Happy: ik vind het echt spannend voor je. Ook al is je NOD pas volgende week zaterdag, het is spannend!!

X Pip

Hey Pip,

Ja je leest het goed, klote he!!!
Ja, je moet eigenlijk van het langste uitgaan als je onregelmatig bent, maar als je nog niet echt weet hoe je cyclus is moet je dit eigenlijk een beetje afwachten. Ik dacht dat het redelijk regelmatig was tussen de 26 en 31...maar goed 41 is dan weer echt een uitschieter!!!
Ik zou gewoon om de dag klussen als dat kan, schiet je altijd raak ( wel onder voorbehoud ) hahahaha.

Is idd erg rustig hier...
HE HALLO, LIGT/STAAT/ZIT HIER IEDEREEN TE KLUSSEN OF HOE ZIT DAT???

Liefs Mootje

Ik had het dus goed gelezen Mootje. Balen hoor!! En van die cyclussen ga ik denk ik ook niet wat snappen.

Mijn man en ik zitten nu al grapjes te maken dat we vanaf volgende week veel moeten klussen ivm met langere cyclus die nu misschien weer korter is. Dat is misschien een maand grappig maar daarna is de lol er denk ik snel af.

Klussen om het klussen is toch minder leuk dan spontaan klussen denk ik (pas 2e ronde dus nog niet echt een idee).

Ga vanavond maar lekker op de bank hangen, chocola of chips eten en je laten vertroetelen door je man!

X Pip

He meiden!

Vinden jullie het goed als ik meeschrijf?
Ik heb als het goed is dinsdag mijn nod... en ben nu al zenuwachtig!
Vind het heel leuk om met jullie mee te lezen en de spanning van jullie allemaal mee  te voelen.
Hoop voor iedereen dat het snel raak is..

Jacqy

Hey jacqy,

Welkom bij de meest kletsende, gezellige, spontane, klagende, ongeduldige meiden die het op dit forum te vinden zijn!!!
Tuurlijk mag je mee kletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Hopelijk heb je wel een sterke maag want er komen soms echt onsmakelijke verhalen voorbij....

Liefs, Mootje

Terug
Bovenaan