DE KLUS - BABES

Lieve rimke,

Ik snap wel dat je deze beslissing hebt genomen. Ik zal jer hier heel erg missen, vind je een leuke en spontane meid !!!!!! Ik wens je heeeeel veel succes en alle geluk voor de toekomst. Hoop je hier nog eens te zien. Doei meisje

liefs happy

Hoi pipstip,

tuurlijk heb ik een naam voor je van die druppels.
Het heet Ansemilla, van het merk Bloem. ik gebruik 3 x daags 25 druppels per keer. ik ben nu weer effe gestopt want ik werd dus ongi en ik hoop dat ik (liever ben ik zwanger natuurlijk) dan weer ongi wordt net als de vorige keer dat ik dit gebruikte.

Nog steeds geen rd-tjes. En jij Bambi?

Vanmiddag was ik nogal misselijk geworden op t werk. Maar waarschijnlijk niet door een evt. zwangerschap. Collega had zelfgebakken vlaai, en daarna had ik broodje kipkerrie. Niet echt goed gevallen waarschijnlijk.

Iemand nog nieuws?

Hee Rimke, ik weet niet of je dit nog leest. Maar ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je heel snel zwanegr mag zijn!

Tjeetje....ik moet echt mijn best doen om het hier een beetje bij te houden. Ik ben zelf mede beheerster van een MSn forum (van mijn oudste kindje)...maar jullie kunnen er ook wat van!

Bambi sssssssssssspannend...ik hoop dat je gevoel klopt.

Vandaag mijn eisprong. We hebben flink geklust....nu gaat het grote wachten beginnen! 23 augustus mijn NOD!

Roos

Hey mamroos.

Hoop dat je goed geklust hebt. Mijn NOD is 18 aug, goh wat duurt wachten lang !!!!!! Ik had gisteren al heel de dag een raar gevoel in mn onderbuik, niet echt een ongie gevoel en van daag ook heel de dag en af en toe een steek. Wat wel heel raar is ik heb in mn buik een kriebel zitten, een soort jeuk gevoel en dat heb ik vandaag ook ..... als ik dat dan allemaal voel zou ik wel eens in mn buik willen kijken hihi ook heb ik een soort plopjes  in mn buik de hele dag door. We zitten toch maar raar in elkaar he.

liefs happy

Hey bieb en bambi,

Spannend zeg voor jullie, nog niks in zicht??? Hoop voor jou bambi dat je gevoel klopt, ik blijf gewoon door duimen voor jullie. Succes meiden

liefs happy

Hee Happy,

Ja wonderlijk he, wat je allemaaal kunt voelen!
En wie weet wat je zou zien als er een luikje in je buk zat...

quote: miekje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 22:45:15'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Mootje, 4e ronde  ( 10 dagen over tijd )
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde       Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)
13) Miekje, 3e ronde
14)
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Zo even mijn ronde erbij gezet.

Welterusten allemaal

xxx Miekje

Terug
Bovenaan