DE KLUS - BABES

Hey Rimke,

Jammer, maar snap het helemaal!!
Ik wens jullie ook heel veel sterkte en suc6 met alles.
Het was altijd erg gezellig en heb me rot gelachten om je reacties. We zullen je aanwezigheid missen!!

Dikke knuffel Mootje

nou meiden zit me hier nog rot te vervelen
Is iedereen aan het werk ???
En dan is het nog klote weer ook, gatver. Ik ben zo eenzaam
Nee hoor, maar vind het niet leuk zo in me uppie.

Ach arme Bambi, nou hier ben ik dan eventjes. Pauze, maar te klote weer om naar buiten te gaan. Anders was ik waarschijnlijk toch wel even naar Etos gefietst. Hier nog steeds niets eruit, EN IK WIL DAT OOK NIET....

NEE DAT WILLEN WE NIET.

heb trouwens ergens gelezen, dat de etos testen niet geweldig zijn  maar ik heb er zelf geen ervaring mee, dus !!

Rimke, jammer maar ik kan het me heel goed voorstellen, ik wens je het allerbeste en hoop voor je dat het positief uitpakt. dikke kus

Bambi vliegen kan gewoon hoor, mag tot 7 maanden.
Wordt wel heel spannend nu hoor bij jou, ik wil ook zo graag TESTEN maar mijn nod is maandag pas dus heeft het niet zo veel zin om nu al te doen..

hoi miekje,

Ja wachten duurt lang he, ik was ook zo stom om afgelopen weekend al te testen, was gewoon nog veel te vroeg, dus nu wachten tot het weekend, me gevoel zegt steeds meer dat het raak is, maar ik vind het eng om te zeggen  want wat als het neit raak is, dan sta ik ff mooi voor joker haha.

De dagen kruipen voorbij, terwijl ze normaal veel sneller gaan naar mijn iedee. dus indd wachten duurt heel lang.

xx bambi

Ben ik weer ef voor ik naar huis toe ga. Hoeft niet perse test van Etos te zijn, daar zullen ze ook andere merken hebben, toch?

hier trouwens nog steeds niets aan t front. Wordt er nog meer zenuwachtiger van....

vanavond meer nieuws.
Morgen naar ziekenhuis voor controle vriend, maar anders ga ik toch even snel een testje halen. Hoop zo dat ik morgen nog niet ong ben....

Hellow leedies,

Jullie kletsen echt ontzettend veel! Wel gezellig hoor maar als ik een dag niet ben geweest kan ik het niet meer bijhouden!

Ik ben erg onrustig de laatste dagen: baby's gaan niet uit m'n hoofd, wil van alles doen, twijfel over van alles...brrrr word gek van mezelf!!

Goed werk Bambi!! Gaaf de roze wolk!

Linda: wat voor druppels zijn het die je gebruikt? Heb je een naam/merk?

Rimke: ik had al zo'n voorgevoel dat je wat afstand zou gaan nemen. Denk dat ik het in jouw geval ook zal doen. Zelf word ik ook weleens onrustig van alles wat hier staat, denk wel dat ik er meer mee bezig ben dan wanneer ik hier niet zou lezen. Ik wil je in ieder geval veel, heel veel succes wensen: gewoon lekker doorklussen, een oplossing voor je cyclus is vast in aantocht! you go girl!

Iedereen die naderende NOD's hebben: ZET EM OP!

X Pip

Terug
Bovenaan