DE KLUS - BABES

Happy,
Heel veel  in de volgende ronde.
liefs,
            sterretje

Hoi sterretje,

Ja, dat snap ik ook niet. Zoveel klachten ....... wwet wel dat wat ik ook heb ik daar niet meer in trap want, het zegt toch niets.Ik had toen we hieraan begonnen echt wel de gedachte dat dit een jaar ofzo kon gaan duren en ik weet dat dit pas ronde 2 is maar, door al die klachten ga je toch hoop krijgen? Snap op dit momoent echt mn eigen lichaam niet hoor ! Ik hoop dat je wel af en toe komt kletsen hoor! Sta je al wel op de roze wolk?

xxx happy

Hoi Happy, balen zeg dat je toch ong bent geworden, althans dat lijkt er wel op. Heb vandaag boek 1000 vragen over de 9 maanden gehuurd, en er staan interessante dingen in. Er bestaat dus blijkbaar ook iets zoals pseudo menstruatie. Houdt in dat deze ps. menstr. optreedt op het moment dat je ong had moeten komen. bloedverlies is korter en lichter dan de normale ong. Je bent dus zwanger maar er is nog niet genoeg zwangerschaphormoon aangemaakt. Als dit wel is dan stopt de bloeding meteen. Wie weet heb je nog een kansje omdat je ook veel slijm hebt. Wil je geen goede hoop geven hoor, maar je weer maar nooit.
Boek is echt interessant. Ben nu al bij vraag 372....629 to go!!!! Ach nog 2 weken vakantie, dus tijd zat haha.

Linda, succes met je test!

Bambi, al vakantie geboekt?

Vanmiddag ging ik in dorp 10 min,. verder boodschappen doen. Moest eigenlijk wel plassen (nu met zwangerschap vaker en minder lang vol te houden), maar dacht, ach wil nog ef kleding kijken voor feessie volgende week, dat redt ik nog wel...maar dus niet. Het plassen ging over in een drang tot dr*kken (sorry hoor). Hup in de auto geracet, natuurlijk was t spoor  dicht, bijna thuis aangekomen liep er kind op de weg, dus eerst natuurlijk doorlaten, thuis gelijk rennen naar wc. Vriend schrok zich dood, want die dacht dat er gelijk wat aan de hand was. Pff wat een verhaal, achteraf lachen natuurlijk, maar op dat moment niet.....

JOEHOE VAKANTIE!!!

Hoi Happy,
thnx,  Ik zal zeker meelezen en af en toe eens reageren.
De roze wolk? Nee, daar sta ik niet op. (kweeniehoe )
Nod =20-8
Aan alle anderen heel veel succes met klussen of wachten!!!!

Liefs,
              sterretje

Hoi bieb,

Bedankt voor je hele lieve reaktie. Ik had daar nog nooit van gehoord joh. Zal het in de gaten houden, zei toevallig net nog tegen mn vriend dat het niet zo is als anders, het is slijmerig   en licht rood ( sorry ). Afwachten, misschien moet het gewoon nog doorzetten. Zit wel nog steeds met een bolle buik en broek open ( zou ik gewoon aangekomen zijn ? whahaha ). Jij lekker vakantie he  heerlijk joh. Kan me voorstellen dat ie schrikt als jij zo binnen komt stormen !!!!!! Verder alles goed met je? Laat je maar lekker ( 9 maanden ) vertroetelen hoor hihi

liefs happy

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)Sterretje
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hoi hoi,

Happy, wat sneu dat je ongi bent geworden. Je lichaam doet soms rare dingen met je he? Hopelijk ishet de volgende ronden wel raak.

Hier zitten we op dag 17. Het is nu dus afwachten. Toen wij voor hayley gingen, had ik keurig elke x een cyclus van 27 dagen. Vorige keer was het 31 dagen. Heel vreemd dus. Hoop dat de medicijnen die ik allemaal heb gehad, geen negatieve werking hierop hebben. Ook dat is gewoon afwachten.
Ben alleen wel ongi als wij eind augustus op vakantie gaan. Dat vind ik wel iets minder.

Is iedereen trouwens al op vakantie geweest of moeten er nog een aantal??

Wij gaan naar frankrijk. Hebben daar een kasteeltje gehuurd met zwembad en een groot stuk grond. Heerlijk 2 weken genieten. Hopelijk is het wel mooi weer.

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Het is gewoon weer afwachten. Oneerlijk is dat toch he, mannen hoeven alleen maar hun deeltje te leveren. Wij zitten in de stress. Mijn hubbie heeft er gewoon veel minder last van dan ik, hebben jullie hubbies dat oo??

Hoi sterretje,

Ik heb je er al op gezet maar, weet ff niet meer in welke ronde je zit. Als ik dat weet zet ik het er even bij

xxx happy

Terug
Bovenaan