De kosten..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af om jullie misschien weten op wat voor bedrag je kunt rekenen voor de babyuitzet..

Zouden jullie een kinderwagen nieuw kopen?? of 2dehands? Kleertjes nieuw kopen??

Ja sorry ben nog een beetje te vroeg, maar je kunt er maar niet vroeg genoeg mee bezig zijn.. (zo denk ik erover)

Alle tips, ideeen en reacties zijn welkom!!!

Liefs, Maaike.

hi,

en babyuitzet kan verschillen van 1000 tot 4000 euro, net wat je zoekt. Wij hebben al wel een leuke gezien voor 1000 euro bij elkaar. Een hoop geld maar je beebje doet er ook lang mee.
Een kinderwagen koop ik liever nieuw, maar een 2e hands is ook goed. Je kan de meeste helemaal uit elkaar halen om schoon te maken.

Let wel goed op dat je geen 2e hands maxi cosi koopt, je weet namelijk nooit of diegene van wie je hem koopt ooit een aanrijding heeft gehad ermee en als dat zo is zijn ze niet meer veilig.
Kleren is ook aan jezelf, je hebt hele leuke en goede dingen, bijvoorbeeld op marktplaats, en als je ze goed wast is er toch niks aan de hand!

groetjes happybee

Heej,

bedankt voor je reactie..

Tis inderdaad maar net hoe iemand erover nadenkt,.. Ik denk zelf wel dat ik opzich een kinderwagen wel 2dehands zou kopen, maar kleertjes net weer niet.. maar t was meer maar ff als idee wat anderen ervan vonden, en meer ook wat het een beetje kost!:p

Liefs, maaike

ik zou zeggen, ga ook lekker kijken. Op internet kun je ook veel vinden en niks is leuker om even bij de prenetal naar binnen te lopen en gewoon even rond te snuffelen.
Wij waren vorig jaar in disneyland en waren nog niet erg bezig met beebjes, nou ja mijn vriend dan... en toch een rompertje gekocht, toen ik hem zag was ik al verkocht.

Die ligt nu dus in de kast te wachten tot er iemand hem aan kan.
Zijn jullie al lang bezig?
Ik ben in februari gestopt met de pil

In juli stoppen we met de pil.. dus moet nog eventjes wachten.. Maar jullie vanaf februari.. leuk joh!! hoop dat je snel zwanger zult zijn!!!

Hallo,

De kosten voor een babyuitzet kun je zelf zo duur mogelijk maken. Je kan alles nieuw kopen of bij de kringloop kopen en het dan eigen maken. Dat gaan wij doen als het eenmaal zover is. Een commode hebben we al van mijn vader toen hij baby was.

Liefs Bontrie

Ik kon van mijn onderburen zo'n heel schattig ouderwets wiegje krijgen, moest het wel helemaal opknappen en bekleden maar echt super!!! maar ja als je beter na gaat denken zijn dit juist extra kosten omdat een babytje niet zolang in een wiegje mag liggen, dus dit gaat helaas niet door!

Ik ben laatst met mn vriend ook een babyspeciaalzaak binnen gewandeld (Babyplanet).
Was hartstikke leuk! Alle kamertjes bekeken en de kinderwagens.
Als we daar de uitzet kopen (alles nieuw) komen we op ongeveer een 2500 euro uit.
onder de babyuitzet versta ik:  kleertjes, kamer, badspullen, kinderwagen, verzorgingstas, bedovertrek sets etc..

Terug
Bovenaan